۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۶۲۳۳۳

همایش فرصت‌ها و چالش‌های انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیستمین همایش سراسری فرصت‌های و چالش‌های انقلاب اسلامی به میزبانی مازندران، در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.
گفتمان انقلاب اسلامي

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، این همایش با حضورحسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه در مؤوسسه کیهان، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‎الاسلام علی‌اصغر شکوری، استاد حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، قائم‎مقام مؤوسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید؛ این همایش با همکاری فعالان فرهنگی و اجتماعی استان و با حضور نخبگان ولایت مدار از اقشار مختلف امروز پنج شنبه برگزار شد.

 

این همایش با هدف همفکری، همدلی و هم افزایی توانمندی ها در جهت تقویت و تحکیم مبانی نورانی مکتب حضرت امام خمینی(ه) و پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور فعالان فرهنگی از سراسر استان مازندران و با حضور  روحانیت همیشه در صحنه در کنار فعالان فرهنگی و افراد تاثیر گذار در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

 

براساس این گزارش، بنا بر توصیه دفتر مقام معظم رهبری جهت فراگیری بیشتر محتوای این نوع گفتمان ها و همایش ها، دفتر پژوهشهای فرهنگ تحت نظارت و هدایت عالی آیت الله مصباح یزدی تا کنون 20 همایش در این رابطه برگزار کرده است.

 

گفتنی است، دفتر پژوهش های فرهنگ تحت نظارت و هدایت عالی آیت الله مصباح یزدی که از سال 79 برای شناسایی، هماهنگی و ساماندهی تشکل های فرهنگی و نیروهای ارزشی و ولایتمدار و پشتیبانی فکری و فرهنگی آنان تأسیس شده و فعالیت می کند./950/پ202/ب1
 

ارسال نظرات