۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۲۵۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی نور:

فرهنگ شهادت طلبی سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور گفت: فرهنگ شهادت طلبی عامل اقتدار و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است.
 فرهنگ شهادت ازديدگاه قران و سنت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور امروز در دیدار دو تن از جانباران این شهرستان با بیان این که آزادسازی خرمشهر افتخار ملی است که هرگز فراموش نمی شود، گفت: حماسه آفرینی ارزنده ای در عملیات بیت المقدس به منظور آزادسازی خرمشهر صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: یکی از شیوه های صریح مطالعه و درک ماهیت جنگ برای نویسندگان، هنرمندان و تحلیل گران آثار مستند جنگی است.


حجت الاسلام آزادیان ادامه داد: این آثار ما را تا حدود زیادی با وقایع جنگ از نزدیک آشنا می کند و این امکان را برای محقق فراهم می سازد تا جنگ را از نزدیک حس کند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور خاطرنشان کرد: مقوله جنگ به دلایلی چند از جمله ماهیت موضوع، عناصر تبلیغی که از هر دو سوی متخاصم به آن افزوده می شود و شاخ و برگ هایی که بر آن افزوده می شود از آن نوع پدیده های اجتماع است که ویژگی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد.


وی ادامه داد: پیروزی انقلابیون مسلمان در جریان فتح خرمشهر حاصل فرماندهی هوشمند و مقتدرانه رهبری انقلاب اسلامی بوده است که این رهبری و فرماندهی نه تنها در تغییر و تحول سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران ستم‏زده به کارآمدترین شکل به نتیجه رسید بلکه مهم ترین موفقیت ایشان تحول معنوی و روحی ایجاد شده در جوانان و مردم ایران بوده است.


حجت الاسلام آزادیان با تاکید بر این که فرهنگ شهادت طلبی عامل اقتدار و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است، گفت:  فرهنگ شهادت به عنوان یکی از حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه ها و دست یافته های ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس محسوب می شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور خاطرنشان کرد: حاصل حضور سلحشورانه و شجاعانه فرزندان رشید این آب و خاک، برادران غیور این سرزمین، پدران توانمند این میهن و خواهران، دختران و مادران شجاع و مقاوم ایران سرفراز در پشت جبهه و در خط حمله و صحنه کارزار در طول این هشت سال شکوه دیدنی در نمادینه ترین شکل خود زمینه هایی را به وجود آورد.


وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ شهادت و روحیه ازخودگذشتگی در سرتاسر کالبد زمینی عصر امروز دمیدن یافته و برکات و ثمرات بسیاری داشته است.


حجت الاسلام آزادیان ادامه داد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های اسلامی است که همچون نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات