۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۶۴۵۹۶
در حوزه هنری تهران؛

مراسم بزرگداشت مرحوم ابوترابی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سید آزادگان حاج سید علی اکبر ابوترابی با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.
مراسم بزرگداشت سيد آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي و پدر بزرگوارشان و يادواره شهداي آزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و صالح آبادی روحانی آزاده در مراسم بزرگداشت سید آزادگان حاج سید علی اکبر ابوترابی که بعد از ظهر یکشنبه دهم خرداد در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) گفت: باید ارزش و بزرگی ایثارگران و آزادگان ثبت و محفوظ بماند.

 

وی با اشاره به یادبود مرحوم ابوترابی و پدربزرگوارشان شان حاج سید عباس ابوترابی و همه شهدای گرانقدر آزاده گفت: این شهدا همراه با غربت به شهادت رسیدند.

 

این روحانی آزاده با بیان اینکه امسال یادبود سرور و سید آزادگان مرحوم حاج علی اکبر ابوترابی با مراسم ارتحال چهلمین روز درگذشت والده ایشان همزمان شده است، خاطرنشان کرد: مادر ایشان بانوی انقلابی از خانواده مرجعیت و بسیار مومن، متعهد و والا مقام بود.

 

حجت الاسلام صالح آبادی روحیه استقامت و قدرت معنوی این بانوی بزرگ را ستودنی دانست و عنوان کرد: بخش اعظم قدرت معنوی و اراده مستحکم مرحوم حاج علی اکبر ابوترابی از مادر مومن متعهد و انقلابی شان اخذ شده است.

 

وی در پایان صحبت های خود با امید به اینکه روح این مادر بزرگ همراه با روح انبیا و اولیای الهی محشور شود، گفت: از حضور خانواده شهدا و آزادگان در این مراسم  کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

گفتنی است،‌در پایان این مراسم از هشت عنوان کتاب در مورد آزادگان سرافراز با حضور مسؤولان لشکری و کشوری رونمایی شد.

 

همچنین در این مراسم از خانواده شهید محمدرضا شفیعی، شهید حسین پیراینده، آزاده حلیمه آزموده و خانواده شهید محمدعلی قوچی بیگ و شهید سر لشکر خلبان مراد علی جهان شاه لو تجلیل و تقدیر به عمل آمد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات