۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۵۱۲۸
استاد حوزه و دانشگاه:

ملاک تشخیص رهروان واقعی امام راحل استقامت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: همان گونه که در قرآن کریم به استقامت سفارش شده است، ملاک تشخیص رهروان واقعی امام راحل نیز استقامت است، چرا که با استقامت می توان به مسیر انقلاب اسلامی ایران ادامه داد.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مذاکرات خود نوعی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: توجه به آرمان استکبار ستیزی امام راحل در بین مسؤولان و مردم مناسب است.

 

وی افزود: همانطور که در قرآن کریم به استقامت سفارش شده است، ملاک تشخیص رهروان واقعی امام راحل نیز استقامت است، چرا که با استقامت می توان به مسیر انقلاب اسلامی ایران ادامه داد.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به این که امام راحل فرمود «اگر استکبار جهانی بخواهد در برابر دین ما بایستد، ما با تمام وجود در برابر او می ایستیم»، گفت: این فرمایش امام راحل نشان از روحیه استکبار ستیزی ایشان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به اشاره به این که روحیه استکبار ستیزی در مردم ایران اسلامی وجود داشته است و دارد، گفت: ممکن است برخی با قرار گرفتن در شرایطی خاص از توجه به روحیه استکبار ستیزی باز بمانند.

 

به گفته وی، دشمن احساس می کرد با از دنیا رفتن امام می‌تواند به اهداف شوم خود برسد، اما با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران، تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

 

وی با اشاره به اذعان دشمنان نظام مبنی بر این که تمام اندیشه های امام خمینی(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب در حال اجرا است، گفت: اقتدار ایران اسلامی به لطف وجود حضرت آیت الله خامنه ای و همراهی مردم ایران اسلامی با ایشان است.

 

حجت الاسلام باقری گفت: امام راحل فرمود ولی نعمت کشور مردم هستند، چرا که اگر مردم در صحنه نمی آمدند ما مسؤولان در تبعیدگاه ها و یا زندان ها بودیم، از این رو مردم باید در صحنه باشند و مسؤولان نیز باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه رمز پیروزی در برابر دشمن را همدلی و همزبانی دانست و گفت: تا زمانی که مردم حامی دولتمردان خود باشند هیچ قدرتی قادر به شکست کشور نخواهد بود./1307/ت302/ح

ارسال نظرات