۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۶۶۴۵۶
نماینده مردم تبریز:

تحریف امام مسیر انقلاب را تغییر می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تحریف حضرت امام را تحریف مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان می دانند اگر بتوانند یک شخصیت متفاوت از امام خمینی در افکار نسل جدید انقلاب ترسیم کنند، می توانند کلیت انقلاب را تحریف کنند.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به هشدارهای جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تحریف حضرت امام، این اظهارات را تلنگری برای نخبگان، رسانه‌ها و اصحاب فضل و انقلاب دانست و اظهار داشت: تأکید معظم‌له برای جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) هشداری جدی برای انقلابیون است.


وی با بیان این‌که تحریف امام خمینی(ره) به معنای تحریف انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف نهضت حسینی ملت ایران در طول سالیان متمادی است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در پروژه‌های مشابه درصدد تحریف تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران را دارند که بایستی فعالان فرهنگ و رسانه در گردآوری تاریخ شفاهی جنگ و انقلاب تلاش کنند.


سعیدی با اشاره به این‌که عده‌ای با اهداف جناحی، حزبی و منفعت‌های شخصی به دنبال جلب اعتماد مردم با هزینه از شخصیت متعالی امام راحل را دارند، گفت: عده ای سعی دارند شخصیت، اهداف و آرمان های امام خمینی را به نوعی تحت الشعاع قرار دهند، البته هشدار جدی رهبری نشان از آگاهی معظم‌له از اغراض این عده دارد.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان این‌که تحریف شخصیت، آرا، نظرات و دیدگاه های امام خمینی با اهداف مختلفی از سوی دشمنان دنبال می شود، گفت: دشمنان می دانند اگر بتوانند یک شخصیت متفاوت از امام خمینی در افکار نسل جدید انقلاب ترسیم کنند، می توانند کلیت انقلاب را تحریف کنند.


وی با اشاره به این‌که تحریف آرمان ها و اهداف انقلاب موجب ایجاد زاویه در مسیر انقلاب می شود، تصریح کرد: رهبری نظام اخطاری دادند که بایستی از سوی همه مسؤولان، نخبگان و افرادی که تأثیرگذار در جامعه هستند، جدی گرفته شود، اگر این اتفاق بیافتد به تعبیر ایشان کشور سیلی می خورد و این یک واقعیت است.


سعیدی افزود: همان ها که دل در گرو لیبرال دموکراسی غرب دارند، به اضافه همان ها که شهوت قدرت کورشان کرده و به دنبال تصاحب قدرت به هر قیمتی هستند، سعی دارند خود را با امام‌دوستی موجه جلوه دهند، در حالی که عشق به خمینی باید در عشق به خامنه‌ای نیز تجلی یابد./935/پ302/ج

ارسال نظرات