۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۶۶۶۱۲

برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی مقطع ارشد دانشگاه امیرالمؤمنین

خبرگزاری رسا ـ مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به اعلام افراد مجاز به نام نویسی در این دانشگاه از سوی سازمان سنجش، گفت: از میان این افراد آزمون مصاحبه تخصصی ارشد گرفته می شود.
رضا شيشه بر ، مدير تحصيلات تکميلي دانشگاه اميرالمؤمنين(ع) اهواز

رضا شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سازمان سنجش کشور پس از برگزاری آزمون کتبی نزدیک به 150 واجد شرایط را به این دانشگاه معرفی کرده است، ابراز داشت: از میان این افراد آزمون مصاحبه تخصصی ارشد گرفته می شود.

 

وی با بیان این که از میان واجدان شرایط تنها نزدیک به 60 نفر انتخاب و مجاز به نام نویسی در این دانشگاه خواهند شد، عنوان کرد: این آزمون در تاریخ 23، 24 و 25 خردادماه سال جاری به ترتیب برای رشته های گروه کلام شیعه، فقه و مبانی حقوق و زبان و ادبیات عرب برگزار می‌شود.

 

شیشه بر ادامه داد: 26 خردادماه برای کسانی که موفق به حضور در روزهای مشخص شده، نشدند از آنان آزمون مصاحبه تخصصی مقطع ارشد گرفته خواهد شد.

 

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به این که اساتید این آزمون از دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، دانشگاه چمران و چند دانشگاه دیگر برگزار می شود، بیان داشت: سوالات علمی و تخصصی هر رشته گروه، سوالات تاریخ معاصر و فقهی از منابع این آزمون است.

 

وی در پایان گفت: نمرات نفرات برتر از راه سازمان سنجش در سامانه ثبت و نفرات مجاز به نام نویسی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز تا شهریور ماه از سوی سازمان معرفی خواهند شد./9453/ت303/ب4

ارسال نظرات