۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۷۰۰۹۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی و تهذیب نفس است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای خودسازی و تهذیب نفس بیان کرد و گفت: ماه رمضان بهترین زمان برای مقابله با دنیا طلبی و با مواردی است که چشم انسان را بر روی واقعیت ها می‌بندد.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماه مبارک رمضان را ماه اطاعت، فضیلت، رحمت و مغفرت بیان کرد.

 

وی با بیان این که پیامبر(ص) در یکی از خطبه‌های آخر ماه شعبان، به ماه مبارک رمضان اشاره می‌کند، افزود: بدبخت کسی است که ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذارد و از لطف خداوند بهره‌مند نشود.

 

حجت‌الاسلام غلامی با تأکید بر این که باید نهایت استفاده معنوی را در ماه مبارک رمضان ببریم، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مقابله با دنیا طلبی و با مواردی است که چشم انسان را بر روی واقعیت ها می‌بندد.

 

وی با بیان این که انسان با توجه به فرصتی که در ماه مبارک رمضان در اختیار دارد، باید به خودسازی توجه داشته باشد، اظهار داشت: خودسازی زمینه خداشناسی است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه تصریح کرد: کسی که خود را بشناسد، به خوبی می‌تواند خدای متعال را بشناسد و از نعمت‌های الهی بهره‌مند شود.

 

وی در ادامه با بیان این‌که ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است، به تأمل در قرآن تأکید کرد و یادآور شد: بهره‌گیری از قرآن، استفاده از سبک زندگی قرآنی و به کار بردن قرآن در زندگی خویش موجب می‌شود که هیچ گونه خلأی در زندگی انسان به وجود نیاید.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: انس با قرآن موجب می‌شود انسان در انجام وظایف خویش کوتاهی نکند و حق الناس نیز در جامعه رعایت شود.

 

وی با بیان این که قرآن کتاب هدایت است، اظهار داشت: دستورالعمل کامل زندگی انسان در قرآن مطرح شده است که بهره‌مندی از دستورات قرآن، نیازمند تأمل در قرآن است. 

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: با بهره گیری از دستورات قرآن و سرلوحه قرار دادن آن در زندگی خویش به همه ارزش‌ها خواهیم رسید./9451/ت302/ح

ارسال نظرات