۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۷۱۴۲۰

پخش برنامه زنده رادیویی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه«کریمانه» در صبح میلاد کریم اهل بیت سبط اکبرحضرت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود؛ در این برنامه حجت الاسلام عرفان به تبیین سیره، سبک زندگی کریمانه و سجایای اخلاقی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان اسوه شرافت و جوانمردی خواهد پرداخت.
کريمانه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولود نیمه رمضان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ویژه برنامه زنده «کریمانه» از ساعت 9 تا 11 پنجشنبه یازده تیر از صدای فضیلت و فطرت پخش می شود.

 

این ویژه برنامه کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام رادیو معارف است که با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیر محسن عرفان به تبیین سیره ، سبک زندگی کریمانه وسجایای اخلاقی امام حسن مجتبی علیه السلام به عنوان اسوه شرافت و جوانمردی خواهد پرداخت.

 

حضور شاعران و مدیحه سرایان ،پخش گزارش از مناطق مختلف ایران اسلامی و پوشش سنت های استان خوزستان در گرامیداشت میلاد حضرت با عنوان «گرگیعان» از بخش های جذاب ویژه برنامه «کریمانه» است که به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای سید حمید حسینی از ساعت 9 صبح میلاد کریم آل طه، از رادیو سراسری معارف پخش می شود./978/د102/ف

ارسال نظرات