۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۱۷۶۷
امام جمعه آمل:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های داخلی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های داخلی است، افزود: باید به ظرفیت های داخل متکی بوده و به بیگانگان کاری نداشته باشیم که نیاز است تا روی پای خود بایستیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که تقوا همان گوش دادن به فرامین پروردگار متعال است، گفت: انسانی دل می بندد تا ببیند حضرت حق چه اوامری دارد که آن ها را اجرایی کند متقی می شود.


وی با اشاره به این که خداوند همیشه نزدیک بوده و امکان دسترسی به حضرت حق وجود دارد، بیان داشت: هرکسی خداوند را بخواند و برای غیر او شریکی نگیرد دعوت او مورد لبیک قرار گرفته که خداوند متعال از رگ گردن به ما نزدیک تر است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعمال و رفتار انسان زمینه ای برای نزدیکی به حضرت حق است، افزود: خداوند دوری ندارد ولی عده ای با اعمال خود زمینه دوری با پروردگار متعال را فراهم می کنند که باید مراقب رفتار خود باشیم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: جهان بدی را تحمل نکرده و آن را نمی پسندد و خوبی یاور و طرفدار دارد که برای اعمال و رفتار شایسته پاداش و ثواب گرانقدری در نظر گرفته شده است.


وی با بیان این که انجام گناهان بد بوده و انسان را رسوا و بی اعتبار می کند، گفت: باید در مسیر انجام دستورات الهی قدم برداریم که ثمرات و برکات گرانقدری برای انسان وجود دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: دشمنان اطراف ما را گرفته و کشورهای اسلامی را در تسلط دارند و می خواهند بیداری اسلامی را مهار کنند که نمی توانند به اهداف خود برسند.


امام جمعه آمل با بیان این که غرب امروز به استیصال و درماندگی افتاده و ما را به مذاکره می خواند، گفت: اسلام دین منطق و مذاکره بوده که پخش نور دین نیازمند مذاکره است و با سر نیزه تنها می توانیم دفاع کنیم.


وی با اشاره به این که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان تأثیری در اراده ملت ایران ندارد، بیان داشت: دشمنان تلاش های بسیاری صورت دادند ولی نتوانستند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های داخلی است، افزود: باید به ظرفیت های داخل متکی بوده و به بیگانگان کاری نداشته باشیم که نیاز است تا روی پای خود بایستیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای قدرتمندانه و شجاعانه دارد پیش می رود که باید در راستای ارزش های اسلام و انقلاب قدم برداشته و تحریم ها یکجانبه برداشته شود.


امام جمعه آمل با بیان این که شب های قدر فرصتی برای سعادت و تعالی انسان است، گفت: این شب ها از مقام ارزنده و والایی برخوردار است که باید بهره گیری شایسته ای از آن داشته باشیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: کسب مدال طلای ابوالفضل الیاسی جوان مخترع شهرستان آمل در مسابقات آمریکا جای عزت دارد که چنین افتخار بزرگی را حاصل کردند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات