۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۴۱۳۹

یهودیان اتیوپیایی نتانیاهو را به قیام تهدید کردند

خبرگزاری رسا ـ جوانان یهودی اتیوپیایی تبار ضمن تشکیل کمپینی، تهدید کردند که در صورتی که نتانیاهو برای آزادی نظامی اتیوپیایی تبار اسیر شده از سوی مقاومت فلسطین اقدامی نکند، علیه او قیام خواهند کرد.
يهوديان اتيوپي تبار

به گزارش خبرگزاری رسا، کانال دوم تلوزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری یک کمپین از جوانان یهودی اتوپیایی تبار در شبکه‌های اجتماعی، به منظور حمایت از افراهام منگیستو (نظامی ربوده شده از سوی مقاومت فلسطین)، خبر داد.

 

این رسانه صهیونیستی افزود که یهودیان اتیوپیایی تبار اعلام کردند منتظر اشاره‌ای از جانب خانواده افراهام منگیستو هستند، تا تظاهرات خود را علیه نتانیاهو آغاز کنند.

 

کانال دوم تلویزیون رژیم اشغالگر قدس، کمپین جونان یهودی اتیوپیایی تبار تهدید کرده است که در صورتی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزادی نظامی مذکور اقدامی نکند، و یا در تلاش آزادی وی درنگ کند، علیه او قیام خواهند کرد.

 

این در حالی است که وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شب گذشته اعتراف کرد که دو صهیونیست ناپدید شده در نوار غزه که احتمال می رود جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، آنان را به اسارت گرفته باشد، از نظامیان ارتش هستند.


گفتنی است رسانه‌های صهیونیستی روز پنجشنبه گذشته از ناپدید شدن دو نظامی صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند که یکی از آنان آبراهام منگستو نام دارد و از مهاجران اتیوپیایی تبار است./994/ب102/د

ارسال نظرات