۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۲۷۴۸۰۱

حکیم توافق هسته‎ای را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق توافق هسته‎ای ایران را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد که این توافق یکی از پرونده‎های سخت سیاسی بود.
سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز طی پیامی در شبکه اجتماعی توییتر خود توافق هسته‎ای ایران با گروه 5+1 را تبریک گفت.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق پرونده هسته‎ای ایران را یکی از سخت‎ترین پرونده‎های سیاسی در جهان خواند و تصریح کرد: توافق هسته‎ای ایران با گروه 5+1 نشان دهنده اراده قوی مردم ایران است.


وی توافق هسته‌‎ای ایران را موجب حل بسیاری از مشکلات منطقه توصیف کرد و افزود: این توافق را به فال نیک می‎گیریم و امیداوریم درهای حل مشکلات در منطقه باز شود.


حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: به رهبری جمهوری اسلامی ایران به سبب اداره شجاعانه‎اش و همه ایرانیان به دلیل صبر و تحمل برای رسیدن حقوق کاملشان تبریک می‎گویم.


گفتنی است که ایران و 5+1 امروز به یک توافق جامع دست یافتند. بیانیه این توافق از سوی محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران و خانم موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی در وین پایتخت اتریش قرائت شد./994/ب902/د

ارسال نظرات