۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۵۳۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده در نماز عید فطر نشانگر وحدت و همدلی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در نماز عید سعید فطر، گفت: حضور گسترده در نماز عید فطر نشانگر وحدت و همدلی مسلمانان است که هر ساله شاهد این حضور بی نظیر هستیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در آمل با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: ماه گرانقدر و عظیم رمضان را پشت سر گذاشتیم که امیدداریم تا عبادات و اعمال ما مورد رضایت و قبولی حضرت حق قرار گیرد.


وی با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزشمند عبادت و بندگی به درگاه خداوند منان بوده است، افزود: انسان باید تلاش کند تا از ظرفیت های معنوی این ماه نورانی در تمام ایام سال بهره گیری کرده و تلاش شایسته ای در این راستا داشته باشد.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که حال و هوای خاصی در ماه مبارک رمضان در انسان ایجاد می شود، تصریح کرد: انسان می تواند این شرایط و حالات ارزشمند را در وجود خود نهادینه کرده و از آن در راستای سعادت و خوشبختی استفاده کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: فرصت های گرانقدری در اختیار داشتیم و خوشا به حال همه آن افرادی که توانستند از این لحظه های نورانی سراسر برکت و رحمت برای تقرب الی الله بهره گیری کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: روز عید سعید فطر به عنوان پاداشی برای روزه داران و نیکوکارانی است که در ایام نورانی ماه مبارک رمضان در مسیر بندگی و اطاعت از خداوند متعال تلاش کرده و اطاعت از حضرت حق را به جای آوردند.


وی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در نماز عید سعید فطر، گفت: حضور گسترده در نماز عید فطر نشانگر وحدت و همدلی مسلمانان است.


امام جمعه آمل با بیان این که ملت ایران هر ساله با حضور پرشور و شکوه در نماز عید سعید فطر وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان می دهند، بیان داشت: نماز عید سعید فطر فرصتی برای وحدت و همدلی است که پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند متعال در کنار هم حضور پیدا می کنیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که وحدت و همگرایی خنثی کننده حربه های دشمنان اسلام است، افزود: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند که باید اهتمام و مراقبت ارزنده ای وجود داشته باشد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید دست در دست هم داده و با اتحاد و انسجام در راستای تحقق و ترویج تعالیم والای دین مبین اسلام گام بردارند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات