۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۳۰۱

تهدید جدید داعش علیه فرانسه

خبرگزاری رسا ـ تروریست‌های داعش در ویدئوی جدیدی که ظاهرا اعدام یک سرباز سوری را نشان می‌دهد اعلام کردند خیابان‌های پاریس را مملو از اجساد می‌کنند.
داعش

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی دیلی میل گزارش داد: در ویدئویی که در فضای مجازی از سوی دفتر تبلیغات گروه تروریستی داعش در استان حما در غرب سوریه منتشر شده است یک تروریست داعشی به سر یک زندانی شلیک می‌کند و سپس جسد وی را با لگد از صخره‌ای به پائین پرتاب می‌کند.

 

این تروریست قبل از اینکه سرباز سوری را اعدام کند، به زبان فرانسوی می گوید که او (تروریست داعشی)یکی از حدود 500 شهروند فرانسوی است که برای داعش در خاورمیانه می‌جنگد.

 

این تروریست داعشی سپس اعلام می کند که پیام وی نه تنها برای فرانسه بلکه برای کل جامعه بین الملل است و اینکه "داعش مرگ را دوست دارد، همانطور که شما زندگی را دوست دارید."

 

این ویدئوی داعش تنها یک روز پس از انتشار مجله تبلیغاتی فرانسوی زبان این گروه تروریستی در فضای مجازی، منتشر شده است.

 

داعش در این مجله از حمله 26 ژوئن عناصر خود در فرانسه تمجید کرد؛ حمله‌ای که در آن یاسین صالحی در حالی که پرچم داعش را حمل می‌کرد، سوار بر کامیونی به داخل کارخانه تولید گاز در شهر سنت کوئنتین فالاویر در 40 کیلومتری لیون یورش برد و سرِ بریده‌ی ارو کورنارا، کارفرمای کارخانه را به یکی از دروازه‌های این کارخانه آویخت.

 

به دنبال این حمله، مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه هشدار داد که این کشور ممکن است در آینده با حملات بیشتری مواجه شود./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات