۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۳۰۴
مدیر مدرسه صاحب الزمان مرند خبر داد؛

برگزاری اردوی آموزشی مدرسه علمیه صاحب‌الزمان مرند

خبرگزاری رساـ مدیر مدرسه صاحب الزمان مرند از برگزاری اردوی آموزشی، اخلاقی و تفریحی این مدرسه علمیه با حضور 100 طلبه خبر داد و گفت: این اردو در قالب طرح تابستانی و به صورت متمرکز و کشوری برگزار می‌شود.
افتتاحيه اردوي آموزشي مکالمه عربي حوزه علميه استان قم
حجت الاسلام انامق نژاد، مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح دوره طرح تابستانی این مدرسه پرداخت و ابراز داشت: این اردو، اردوی متمرکز کشوری و با اهداف آموزشی، اخلاقی و تفریحی طرح ریزی و در حال برگزاری است.
 
وی تعداد شرکت کنندگان در این طرح را 100 نفر اعلام کرد و ادامه داد: ازاین میان تعداد 60 نفر از طلاب از خود مدرسه علمیه مرند بوده و بقیه از طلاب سایر مدارس کشور که بیشتر از مدرسه علمیه معصومیه قم هستند.
 
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند، ادامه داد: این اردو یک اردوی آموزشی، تفریحی، ورزشی و اخلاقی است که طلاب از امکانات و شرایط مطلوب منطقه و حاضر در اردو بهره کافی و استفاده می کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به مدت زمان برگزاری طرح و مکان برگزاری آن، افزود: این اردو در طول 40 روز برگزار شد، که 20 روز از آن در خود مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند و 20 روز دیگر از آن در منطقه تفریحی زنوز برگزار شد.
 
حجت الاسلام انامق نژاد با بیان این‌که برنامه آموزشی این طرح، طی دروس آموزشی حوزه های علمیه است، گفت:‌این دروس بیشتر دروس جنبی حوزه های علمیه بود که طلاب با گذراندن این دوره و شرکت در آزمون نهایی آن تعدادی از دروس سال تحصیلی پیش رو را گذرانده اند.
 
وی درباره برنامه های اخلاقی این اردو، تصریح کرد: از جمله برنامه های مهم این اردو ، برگزاری جلسات اخلاق و تهذیبی برای طلاب شرکت کننده در آن و با هدف ترویج اخلاق حسنه و بهره مند شدن طلاب در این فرصت از مباحث اخلاقی، است.
 
گفتنی است این اردو در حال حاضر نیز در جریان است و تا روز های آتی نیز ادامه خواهد داشت./854/ت302/ی
ارسال نظرات