۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۶۷۸۱
با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شیروان منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی حجت الاسلام محمود عزیزی را به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان منصوب کرد.
مراسم توديع و معارفه رييس تبليغات اسلامي شيروان- حجت الاسلام عزيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که فروردین ماه امسال به این سمت منصوب شد، در یکی از نخستین تغییرات کادر مدیریتی نهاد تبلیغات اسلامی در استان، حجت الاسلام محمود عزیزی را به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان منصوب کرده است.  

 

حجت الاسلام عزیزی که خود پیش از این، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج در شرق خراسان شمالی بود، اکنون در شیروان جایگزین حجت الاسلام محمدعلی کمالی شده که از دی ماه سال 93 به عنوان سرپرست نهاد تبلیغات اسلامی در این شهرستان ارائه خدمت می کرد.

 

رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان پیش از این افزون بر فعالیت به عنوان رییس نهاد تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج، امام جمعه موقت این شهرستان نیز بود و سابقه طولانی در فعالیت های فرهنگی و مذهبی دارد.

 

حجت الاسلام کمالی، سرپرست سابق نهاد تبلیغات اسلامی شیروان نیز دی ماه سال 93 جایگزین حجت الاسلام جعفر یونسی نژاد شده بود و از آن زمان تاکنون به مدت هفت ماه در این سمت فعالیت می کرد.

 

حجت الاسلام یونسی نژاد، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان آبان ماه 91 و پس از انتصاب حجت الاسلام ناصر هدایتی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان جایگزین حجت الاسلام هدایتی شد و به مدت بیش از دو سال در این سمت فعالیت می کرد.

 

مراسم تودیع سرپرست سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان و معارفه رییس جدید این نهاد، شب گذشته با حضور حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، فرماندار و جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان شیروان برگزار شد و در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدعلی کمالی، حجت الاسلام محمود عزیزی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شیروان معرفی شد.

 

در این مراسم لوح سپاس و هدایایی از سوی شورای هیئات مذهبی و جمعی از روحانیان شهرستان شیروان به حجت‌الاسلام کمالی، سرپرست سابق این نهاد در شهرستان تقدیم شد.

 

با انتساب و معرفی حجت الاسلام عزیزی، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج به عنوان رییس این نهاد در شهرستان شیروان، به نظر می رسد طی روزهای آینده رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج نیز معرفی خواهد شد.

 

حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان، با بیان این که فعالیت در حوزه اندیشه و دین جزء کارهای ماندگار و ارزنده به شمار می رود، اظهار کرد: نهاد تبلیغات اسلامی در جامعه اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است.

 

وی با بیان این که تبلیغ آموزه های اسلامی و حرکت در مسیر فرهنگ دینی مسؤولیت سنگینی است، اضافه کرد: بخش مهمی از این مسؤولیت بر عهده نهاد تبلیغات اسلامی و روحانیان گذاشته شده و این نهاد نیز در طول سال های گذشته خدمات ارزنده ای را در این بخش انجام داده است.

 

حجت الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: برای موفقیت بیشتر در این زمینه لازم است پرورش روحانیان و مبلغان آگاه و متعهد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد چرا که روحانیان در واقع مرزبانان فکری و فرهنگی جامعه اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که روحانیان و علمای دینی همانند چراغ هایی فروزان در مسیر حرکت مردم و جامعه هستند، تصریح کرد: روحانیان با ایجاد فضای معنوی و ایمانی در خدمت جامعه هستند اما باید توجه داشت که ارتقای فرهنگ دینی در کشور وظیفه ای همگانی بوده و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنند./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات