۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۷۷۱۷۹
عضو ارشد جنبش امل لبنان تأکید کرد؛

هشدار مستمر امام موسی صدر نسبت به تفسیر مفاهیم عقیدتی از سوی یهودیان

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان، اقدامات تروریستی و تخریبی واقع شده در منطقه را زایده اتاق فکر رژیم صهیونیستی دانست.
امام موسي صدر


به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان، در مراسم یادبود یکی از بانوان نمونه و فعال اجتماعی این کشور، به بررسی اوضاع کنونی منطقه پرداخت و گفت: تمام اقدامات تروریستی و تخریبی در اتاق‌های فکر اسرائیل برنامه ریزی شده و این رژیم غاصب؛ هدایت این جریان‌ها را به عهده دارد.


وی افزود: در برنامه‌های شوم اسرائیل جنایتکار، شیعه و سنی، مسیحی و مسلمان، از دم تیغ تروریسم گذرانده می‌شوند تا استعمارگران و ابرقدرت‌ها به سوء استفاده خود از این درگیری‌ها دست پیدا کنند.


عضو ارشد جنبش امل لبنان ادامه داد: جنایت‌ تکفیری‌ها محصور به قتل و خونریزی نیست، بلکه جنایت اصلی این گرو‌ها خدشه دار کردن وجهه رحمانی اسلام است، تا جایی که بسیاری از مردم دنیا دین را مساوی با خشونت و کشتار می‌دانند. جنایت تکفیری‌ها این است که مفهوم مقدس جهاد را با مفهوم زشت و پلید تروریسم در اذهان بسیاری از مردم دنیا خلط کرده اند.


خلیل حمدان از پیش بینی امام موسی صدر سخن گفت و تاکید کرد: این عالم با درایت همواره نسبت به این دوران هشدار می داد و می گفت بترسید از دورانی که مفاهیم و اصطلاحات یهودی سازی شود و اسرائیل جنایتکار بخواهد مفهوم جهاد را تفسیر کند.


وی در پایان بر ضرورت دوری از تعصبات مذهبی که موجب تنش‌های قومی و اختلاف و خونریزی می‌ شود، تاکید کرد و گفت: پیش از هر اقدامی باید در مبارزه با گروه‌‌های تکفیری، به مقابله فکری و عقیدتی با عقاید باطل این افراط گرایان پرداخت./1321/ب903/د

ارسال نظرات