۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۸۳۶۷

تهدید جدید هندوها علیه مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ هندوهای افراطی تصمیم به برقراری منطقه "عاری از اسلام" در هندوستان گرفتند.
اسلام ستيزي در هندوستان

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان های تندروی هندو تصمیم گرفتند مناطقی را در هندوستان "عاری از اسلام" معرفی کنند.

 

رییس همایش هندوان در مراسم مذهبی شراوان گفت: ما نمی توانیم حضور مسلمانان را در هندوستان تحمل کنیم. ما در کمپین خود خواستار پاکسازی هندوستان از مسلمانان هستیم.

 

وی افزود: قرار بر این است که در مراسم مذهبی خود (در شهر مذهبی وارانسی) به هر هندو یک شمشیر بدهیم تا بتواند از خود در مقابل مسلمانان دفاع کند.

 

اقلیت های مذهبی در هندوستان، به ویژه مسلمانان، می گویند که پس از به قدرت رسیدن حزب هندوی باهاریتا جاناتا، که رییس جمهور هند نیز از همین حزب است، با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.

 

هندوان روز سوم آگوست را برای شروع ضد اسلامی خود برگزیده اند. در این روز که در ماه هندوی شاراوان قرار گرفته است، عده زیادی از هندوان برای زیارت در معبد کاشی ویشوانات در شهر وارانسی حضور می یابند.

 

دشمنی قومی مذهبی هندوان با مسلمانان هند سابقه ای طولانی دارد و هر از چندگاهی خبر از درگیری و حتی قتل و غارت اموال مسلمانان از سوی هندوان می رسد.

 

این در حالی است که برخوردهای اسلامی مسلمانان با هندوان مورد تعجب عده زیادی از آنان شده است. چندی پیش در یکی دیگر از همایش های زیارتی هندوان که در کشمیر برگزار شد، زائران هندو با باران سیل آسا و سیلی بزرگ مواجه شدند. اما مسلمانان کشمیر به یاری این عده شتافتند و جان آنان را نجات دادند./847/ب902/د

ارسال نظرات