۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۷۶۴

رییس رژیم صهیونیستی نسبت به انزوای رژیم ابراز نگرانی کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس رژیم صهیونیستی هشدار داد که درپی تشدید تنش میان نتانیاهو و اوباما برای اولین بار شاهد انزوای این رژیم است.
نتانياهو

به گزارش خبرگزاری رسا، ریو ریولین، رییس رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که تنش میان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا وی را نگرانی کرده است زیرا برای اولین بار شاهد انزوای اسرائیل است.

 

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه معاریو گفت: بله من نگران  شکافی هستم که بین اوباما و نتانیاهو ایجاد شده و بر روابط آمریکا و اسرائیل تاثیر گذشته است.

 

ریولین در ادامه گفت: نخست‌وزیر کمپینی را علیه آمریکا ایجاد کرده که گویا دو طرف در وضعیتی برابر با یکدیگر قرار دارند. و این مسأله می‌تواند به خودی خود به اسرائیل آسیب وارد کند. او آمریکا را بهتر از من می‌شناسد اما باید بگویم که از حیث بین‌المللی کاملا منزوی شده‌ایم.

 

رییس‌ رژیم صهیونیستی با اشاره به تنش ایجاد شده میان اوباما و نتانیاهو گفت: وقتی رییس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل با یکدیگر دچار اختلاف می‌شوند این مسأله من را به شدت نگران می‌کند. من به هشدار عادت ندارم اما برای اولین بار می‌بینم که منزوی شده‌ایم.

 

وی در واکنش به اقدامات اخیر افراط‌گرایان در سرزمین‌های اشغالی که اخیرا منجر به زنده سوزاندن یک نوزاد فلسطینی شد نیز گفت: شما یا با این افراد هستید یا علیه آن‌ها. اگر با آن‌ها مخالف باشید مسلما به دردسر خواهید افتاد./994/ب102/د

ارسال نظرات