۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۷۸۷۷۲
سبک زندگی اسلامی در رسانه ملی؛

معرفی شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی به مخاطبان الکوثر

خبرگزاری رسا _ شبکه الکوثر در برنامه ای 26 قسمتی شاخصه های سبک زندگی اسلامی را به مخاطبان خود معرفی می کند.
 سبک زندگي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، برنامه بیت الموده که در گروه اجتماعی این شبکه و در استودیوی بیروت تهیه می شود با بیان ویژگی های خانواده مسلمان و با توجه به چهارچوب‌های اخلاقی و روابط اجتماعی تبیین شده در دین اسلام مخاطبان خود را به سبک زندگی اسلامی نزدیک تر می کند.
 
براساس این گزارش هر قسمت از این برنامه در 45 دقیقه و با حضور خانواده ها در استودیو تهیه می شود به موضوعاتی همچون ضابطه های تربیت فرزند، نیکی به پدر و مادر، تربیت دختران و پسران نوجوان، تنبیه بدنی و تاثیرات آن و عقده های کودکی در فرزندان پرداخته می شود.
 
از دیگر موضوعاتی که در این برنامه هفتگی مطرح می شود می‌توان به جایگاه سالمندان در خانواده، ادب و رفتار نیک خانواده در عدم حضور پدر، نیکی به فامیل، مسائل ارتباط های مجازی در خانواده ها، تأثیر گذاری مادران بر فرزندان اشاره کرد.
 
در هر قسمت از برنامه یک خانواده در استودیو به عنوان مهمان حضور دارند که هر موضوع به صورت مصداقی در آن خانواده مطرح و عکس العمل های هر عضو آن خانواده با حضور یک کارشناس از جنبه دینی و اجتماعی بررسی می شود.
 
از دیگر آیتم‌های این برنامه حضور دوربین الکوثر در منزل این خانواده مهمان، مصاحبه با کارشناس با موضوع رساله حقوق امام سجاد(ع) و وله‌های تصویری است.
 
گفتنی است، برنامه بیت الموده هر هفته روزهای جمعه ساعت 20 از آنتن الکوثر پخش می شود./1327/د102/ی
ارسال نظرات