۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۷۸۹۸۱

یمنی‌ها در اعتراض به سکوت جامعه بین‎المللی تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم یمن با برپایی تظاهرات، سکوت جامعه بین المللی در برابر جنایت‎های رژیم سعودی را محکوم کردند.
يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روز گذشته خیابانهای شهر صنعاء پایتخت یمن شاهد برپایی راهپیمایی بود. این راهپیمایی برای اعلام همبستگی با مبارزان گروه انصار الله بود. شرکت کنندگان در این راهپیمایی، خشم خود را علیه سکوت جامعه بین المللی درباره تجاوز عربستان سعودی علیه کشورشان ابراز داشتند.

 

آنها از اقدامات انصار الله علیه عربستان سعودی حمایت کردند و حملات بی امان عربستان سعودی به یمن را محکوم کرده و بر مقاومت علیه این تجاوز سعودی تاکید کردند. آنها می گفتند باید با قاطعیت به این مقاومت ادامه داد.


یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: ما برای اعلام حمایت از رهبرمان یعنی سید عبدالمالک الحوثی در اینجا جمع شده ایم که استفاده از گزینه های راهبردی را شروع کرده است. ما منتظر دستور او هستیم تا دستور جنگ تمام عیار را بدهد و این مبارزه با تهاجم غیرقانونی علیه کشور ما پایان بدهد.


یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: ما سکوت جامعه بین المللی را درباره تجاوز عربستان سعودی به یمن محکوم می کنیم. مبارزان شجاع ما توانسته اند مزدورانی با ملیت های مختلف را در عملیات زمینی دستگیر کنند. این مسئله نشان می دهد یمن با دسیسه ای بین المللی مواجه است. سکوت شرم آور جامعه بین المللی سبب استمرار این روند شده است.


یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: نیروهای ما از خود شجاعت نشان داده و درمقابل نیروهای سعودی و اماراتی و مصری ایستاده اند که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی رادر اختیار دارند. نیروهای ما فقط به باور به خداوند و عدالت مجهز هستند./982/ب101/د

ارسال نظرات