۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۹۱۸۵
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

لبنان به لقمه آماده‎ای برای دشمنان مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان، تعطیلی ادارات دولتی را عامل نفوذ افراد وابسته به استعمارگران در کشور دانست.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان، نسبت به بحرانی شدن اوضاع داخلی این کشور هشدار داد و گفت: اگر رییس جمهور به سرعت انتخاب نشود و پارلمان و دیگر موسسات وابسته به دولت در حالت تعلیق بمانند، لبنان به لقمه آماده‌ای برای دشمنان تبدیل می شود.


وی افزود: اگر لبنان از داخل نتواند ساختار مستحکمی داشته باشد، از گزند نفوذ افراد وابسته به ابرقدرت‌ها در امان نخواهد بود و رژیم صهیونیستی از مشکلات داخلی این کشور سوء استفاده کرده و برای آزار مردم به همگان رحم نخواهد کرد.


خلیل حمدان از اقدامات بازدارنده نیروهای مقاومت و ارتش لبنان تمجید کرد و گفت: اگر این دو نهاد امنیتی در کنار وحدت ملت لبنان قرار نمی گرفتند، دشمن اصلی ما یعنی رژیم صهیونیستی، کشور را به چالش جدی کشیده بود.


عضو ارشد جنبش امل رویکرد حمایتی تمام احزاب و جنبش‌های سیاسی لبنان را در قبال ارتش و مقاومت خواستار شد و اظهار داشت: دشمن لبنان وحدت ملت را هدف گرفته است و زندگی مسالمت آمیز مردم این کشور را در کنار هم، مانعی برای اجرای برنامه‌های خود می داند.


وی برنامه تجزیه کشورهای اسلامی را یک برنامه دیکته شده از سوی استعمارگران دانست و از احزاب و طرف های سیاسی فعال کشورهای منطقه خواست تا نسبت به پروژه‌های اجرایی از سوی ابرقدرت‌ها هوشیار باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات