۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۸۰۸۲۶
مقامات فلسطینی:

تشکیلات خودگردان به دنبال تقویت روابط خود با ایران است

خبرگزاری رسا ـ مقامات فلسطینی از تصمیم تشکیلات خودگردان برای تقویت و پیشرفت روابط خود با تهران پس از توافق هسته‌ای خبر دادند.
محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان

به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات فلسطینی اعلام کردند تشکیلات خودگردان فلسطین پس از توافق هسته‌ای ایران و غرب به دنبال تقویت روابط خود با تهران است.


یک هیأت بلندپایه از فتح به زودی به ایران سفر می‌کنند تا مقدمات سفر «محمود عباس» (ابومازن) رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به تهران را فراهم کنند.


عباس زکی روز گذشته به یک رادیو محلی گفت او ریاست هیأت سفرکننده به تهران (قبل از سفر عباس) را بر عهده خواهد گرفت سفری که در راستای تقویت روابط با ایران و نیز سفر عباس به این کشور است.


جهاد حرب نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: ایران پس از توافق هسته‌ای ثابت کرده که دولتی منطقه‌ایی است که نمی‌توان از آن عبور کرد و سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» نیز در راستای تقویت روابط دیپلماتیک و بین‌المللی برای مقابله با اسرائیل به دنبال پیشرفت روابط خود با تهران است.


عباس هفته گذشته احمد المجدلانی عضو کمیته اجرایی ساف را به ایران فرستاد آخرین باری که ابومازن به ایران سفر کرد سال 2012 برای شرکت در کنفرانس کشورهای عدم تعهد بود./994/
ب102/د

ارسال نظرات