۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۸۰۸۳۲

وضعیت قرمز در زندان‌های صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ پس از تهدید جنبش اسیر فلسطین به تشدید اقدامات اعتراضی خود در پی وخامت حال محمد علان اسیر اعتصاب غذا کننده فلسطینی، زندان‌های رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده‌باش بی سابقه به سر می برند.
زندان

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات اسرا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت نا آرامی بر زندان‌های نقب، ایشل، ریمون و نفحه حاکم است که اداره زندان اقداماتی مانند لغو مرخصی‌های افسران و مسؤولان زندان‌ها؛ به ویژه در زندان نقب اتخاذ کرده است و در عین حال، همچنان با نمایندگان جنبش اسیر فلسطین در ارتباط است تا اوضاع آن‌ها را آرام کند.

 

اداره زندان‌های صهیونیستی همچنین شمار زیادی از عناصر پلیس و یگان‌های ویژه را در پشت بام برخی بخش‌های زندان مستقر کرده است و عناصر پلیس و گروهی از زندانبانان با باطوم و تجهیزات ویژه عملیات‌های سرکوب به برخی بخش‌های دیگر حمله کرده‌اند.

 

مرکز مطالعات اسرا تاکید کرده است که این وضعیت پس از آن بر زندان‌های صهیونیستی حاکم شده است که اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای تهدید به اتخاذ اقدامات اعتراضی شدید در صورت تعرض به جنبش اسیر یا وارد شدن هر گونه آسیبی به محمد علان اسیر اعتصاب غذا کننده فلسطینی کرده بودند که اداره زندان‌ها را غافلگیر خواهد کرد.

 

این مرکز همچنین ضمن تاکید بر اهمیت تحرک فوری در تمامی عرصه‌های حقوقی و رسانه‌ای در داخل فلسطین، جهان عرب و عرصه بین المللی، خواستار برگزاری تحرکات اعلام حمایت از اسیر محمد علان شد و از موسسات حقوقی و بشر دوستانه فعال در زمینه امور اسرا و نیز گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین خواست در راستای عمل به مسؤولیت‌های خود، رژیم صهیونیستی را برای آزادی محمد علان که وارد سومین ماه از اعتصاب غذایش شده است، تحت فشار قرار دهند./994/ب102/د

ارسال نظرات