۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۹۰۰
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

وحدت و تبعیت از ولایت لازمه عبور از توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ شمخانی حفظ انسجام، وحدت و تبعیت از ولایت را لازمه عبور سرافرازانه و موفقیت آمیز از توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایران دانست.
امير دريابان علي شمخاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.


وی با بیان این‌که روحیه جهادی دوران دفاع مقدس موجب ناکامی دشمنان شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای عبور از تنگه های کنونی دشمنان نیازمند همان روحیه جهادی و تبعیت از آرمان و اهداف شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستیم.


شمخانی با اشاره به این‌که سرداران شهید آذربایجان همچون حسن شفیع زاده و مهدی باکری نقش مهمی در اداره وضعیت دفاع مقدس داشته و تاثیرگذار بودند، بر ضرورت پاسداشت خون شهدا تاکید کرد و گفت: ادامه راه شهدا کمتر کاری است که مکلف به انجام آن هستیم.


دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که عبور از تنگه ها و خنثی سازی توطئه های دشمنان در شرایط کنونی چندان هم آسان نیست، تصریح کرد: حفظ انسجام، وحدت و تبعیت از ولایت لازمه عبور سرافرازانه و موفقیت آمیز از توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایران است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه تاریخی شهر تبریز و نقش مردم آذربایجان در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تبریز در دوره های مختلف تاریخی به خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی و سازنده ای بر عهده داشت.


دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان هدف از حضورش در تبریز را بررسی وضعیت
امنیتی استان عنوان کرد و گفت: در این خصوص نشستی با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس خواهیم داشت، ضمن این‌که حضور در شورای اداری و دیدار با نخبگان دانشگاهی نیز در برنامه قرار دارد./935/پ203/ج

ارسال نظرات