۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۸۲۰۱۵

ماهنامه سنجاقک در پله صد و بیست و پنجم

خبرگزاری رسا ـ شماره 125 ماهنامه سنجاقک از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و روانه بازار شد.
ماهنامه سنجاقک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صد و بیست و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه مرداد‌ماه 1394 منتشر شد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «خواهر مهربان»، «قصه‌های مارمولک»، «آبروی کلاغه ـ کادوی شیطون»، «دوست نداشتم»، «نان»، «غذای خوشمزه نی‌نی»، «آی خنده، خنده، خنده»، «توپ»، «آقای گلی»، «کدو سبز»، «قلقلی و دوستانش»، «محیط زیست»، «دکمه‌ها»، «بادها»، «نقاشی تو»، «کرم شب‌تاپ»، «آموزش انگلیسی»، «مثل ماه»، و «پفک».

 

سنجاقک ماهنامه‌ای است که برای خردسالان تهیه شده است. این مجله برای جنبه‌های آموزشی، سرگرمی، افزایش مهارت‌های علمی، کسب اطلاعات و تقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید است.

 

در بخشی از این ماهنامه  ذیل موضوع دوست نداشتم، اما حالا دوست دارم مطالبی نقل شده که برخی از آن به این شرح است: مامان صدایم می‌زند: «اَسرا جان! پیراهنت را عوض کن کثیف شده...» پیراهنم کثیف است؛ اما من به حرفش گوش نمی‌کنم. من دوست ندارم لباس نو و تمیز بپوشم. آخر این پیراهنم را خیلی دوست دارم.

 

مامان به اتاقم می اید و می گوید: «اَسرا جان! صدایم را نشنیدی؟» من می‌گویم: «بله شنیدم؛ اما من دوست ندارم لباسم را عوض کنم، همین!» برای روضه به مسجدمان رفته‌ایم؛ چون روز شهادت امام صادق علیه‌السلام است. امام جماعت مسجد چند جمله از امام ششم ما می‌خواند. یکی از آنها این است: لباس زیبا بپوش؛ زیرا خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد... من فوری به مامان می‌گویم: «مامامن‌جان! زودتر به خانه برویم تا من این لباسم را عوض کنم». مامان با خنده می‌گوید: «چشم اَسراجان!».

 

در ذیل موضوع دیگری با عنوان مثل ماه می خوانیم: «مامان گفت: «حضرت معصومه سلام‌الله علیها دختر خوبی بوده و بهترین خواهر دنیا! او با محبت بوده، مثل ماه»، مثل ماه بودن را دوست دارم. دلم می خواهد مثل حضرت معصومه سلام‌الله علیها برادرم را دوست داشته باشم.

 

شماره 125 ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه مرداد‌ماه 1394 در 34 صفحه به قیمت 2500 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات