۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۸۲۷۰۴

روادید بیش از ۹۰ درصد زایران ایرانی صادر شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام ۶۴ هزار زایر ایرانی و صدور ۹۰ درصد روادید زایران خبر داد و گفت: با همکاری سفارت عربستان در ایران بیش از ۹۰ درصد روادیدی زایران ایرانی تا به امروز صادر شده است.
صدور رواديد زايران حج تمتع

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مهندس سعید اوحدی صبح امروز درمراسم بدرقه نخستین گروه حجاج حج تمتع سال 94 افزود: زایران نباید تنفس در فضای معنوی حج را با حضور در بازارها از بین ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه در عملیات حج امسال 80 هتل در خدمت 64 هزار زایر ایرانی است،گفت: هواپیمایی ماهان نیز چند فقره هواپیمای جدید خریداری کرده که برای اولین بار در خدمت زایران حج قرار گرفته است.

 

رییس سازمان حج و زیارت از صدور 90 درصد روادید زایران خبر داد و گفت: با همکاری سفارت عربستان در ایران بیش از 90 درصد روادیدی زایران ایرانی تا به امروز صادر شده است.

 

اوحدی با اشاره به اینکه تنها مناسبتی که مقام معظم رهبری دو دیدار با دست اندرکاران آن برگزار می‌کند فقط موضوع حج است، افزود:مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به حجاج و هر تلاشی که برای برگزاری حج مطلوب انجام شود از زیباترین مسئولیت‌ها است. در حج خصوصیاتی وجود دارد که در هیچ عمل دیگری در اسلام وجود ندارد و اینکه انسان به این عمل نائل آید مقام بالایی است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد 15 سال است که در نوبت حج قرار دارند، گفت: اینکه توفیق نصیب زایران امروز شد که به این سفر معنوی مشرف شوند موهبت بسیار بزرگی است و زایران امروز باید قدر این موهبت را بدانند./1330/د102/س

ارسال نظرات