۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۸۳۶۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عقلانیت مدیران و مسؤولان عامل مهمی در تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که عقلانیت مدیران و مسؤولان عامل مهمی در تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: امروز کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در جهان به دلیل عملکرد دولت ها است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر موجب صلابت، تثبیت و استحکام نظام جمهوری اسلامی شد.

 

وی با بیان این که شهید رجایی و باهنر با اخلاق مداری، ولایتمداری، روحیه مردم داری و سادگی، دولت خود را دولت مکتبی نامیدند، افزود: دینداری این دو شهید بزرگوار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که باید قدردان تلاش های دولت و شخص رییس جمهوری باشیم، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید گام های مؤثری در جهت پیشرفت های اقتصادی و کاهش تورم برداشته شده است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بیش از چهار هزار کلمه در این رابطه بیان کرده است.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با دوری از فساد، خدمتگزاری به مردم تأکید فراوان داشته و باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به زحمات دولتمردان در عرصه های گوناگون افزود: مذاکرات هسته ای نمونه بارزی از فعالیت دولتمردان است، نباید واقعیت ها و حقایق را نادیده گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی شکل گیری توافق هسته ای را کار عظیمی بیان و خاطرنشان کرد: تاکنون در توافق هسته ای ثابت شده جمهوری اسلامی، صادق و در عین حال قدرتمند است.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی بدون تکیه به هیچ قدرتی بزرگ شده و از ابتدای انقلاب در عرصه های گوناگون موفق بوده است، عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که عقلانیت مدیران و مسؤولان عامل مهمی در تداوم انقلاب اسلامی است، یادآور شد: امروز کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در جهان به دلیل عملکرد دولت ها است.

 

وی تصریح کرد: دولتمردان ما خود را مقید به دین، آرمان های امام شهدا و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی می دانند.

 

انتخابات پیش رو، ثبات سیاسی موجود را به هم نریزد

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، افزود: باید مراقبت کرد که انتخابات پیش رو ثبات سیاسی موجود را به هم نریزد.

 

وی با تأکید بر نظارت دقیق در انتخابات از سوی مسؤولان عنوان کرد: با همدلی و همکاری باید از ایجاد تفرقه پرهیز شود و در جهت استحکام بیش از پیش نظام تلاش کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات