۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۸۳۹۵۰
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت مطرح کرد؛

اخلاق و ولایت‌مداری دو ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر/ هفته دولت فرصتی برای قدردانی از زحمات دولتمردان است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان این که مردمی بودن، اخلاق مداری و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: ویژگی‌های شهدای دولت باید الگوی دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی باشد.
هفته دولت

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

 

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی در ایران خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد، افزود: شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان این که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور تشکیل شد، عنوان داشت: برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب خدمات بسیاری انجام دادند.

 

حجت الاسلام گراوند هفته دولت را فرصت مناسبی در عرصه خدمت رسانی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی، احیا فرهنگ ایثار، شهادت و پاسداشت مقام شامخ شهیدان بیان کرد.

 

وی با بیان این که هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون ها تن از ملت را همراه دارد، افزود: این ایام هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام است.

 

حجت الاسلام گراوند با بیان این که ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت باید در الویت کار دولتمردان باشد، اظهار داشت: مسؤولان باید در هفته دولت نسبت به تحقق شعار سال دولت ملت، همدلی و همزبانی اهتمام جدی ورزند و به آن جامه عمل بپوشانند.

 

اخلاق مداری و ولایتمداری ویژگی بارز شهید رجایی و باهنر است

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: مردمی بودن، اخلاق مداری و ولایتمداری از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است.

 

حجت الاسلام گراوند تأکید کرد: ویژگی‌های شهدای دولت باید الگوی دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که درقرآن ارتباط تنگاتنگی میان دین و دولت وجود دارد، اظهار داشت: بنابر آیات الهی، دولت امری است که در ذات دیانت نهفته است.

 

حجت الاسلام گراوند با تأکید بر تأمل در آیات قرآن یادآور شد: با تأمل در آیات و روایات معصومین(ع) درمی یابیم که دولت از نقاط محوری در کلام ائمه معصومین(ع) بوده است.

 

وی با بیان این که هفته دولت فرصتی مناسب برای بازگو کردن عملکرد دولتمردان است، اظهار داشت: در این ایام مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند./9451/ت302/ح

ارسال نظرات