۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۸۴۶۵۹
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان مطرح کرد؛

شهیدان رجایی و باهنر الگویی شایسته برای دولتمردان

خبرگزاری رسا - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: رجایی و باهنر، الگوهای شایسته دولتمردان در نظام اسلامی هستند.
رجايي و باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارج نهادن به فعالان فرهنگی مساجد، 40 فعال فرهنگی مساجد کنگان به حرم امام رضا (ع) اعزام شدند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: در سال های گذشته عمدتا افرادی که تا کنون به حرم رضوی شرفیاب نشده بودند اعزام می شدند که طی این مدت با احتساب اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه بیش از 200 نفر به حرم مطهر امام رئوف اعزام شدند.

 

وی افزود: یک روحانی برجسته نیز در مدت اقامت زائران در مشهد مقدس برنامه های متعدد فرهنگی و دینی را انجام خواهد داد و البته در طول سفر نیز چند مداح برنامه متناسب با سفر زیارتی را عهده دار خواهند بود.

 

رجایی و باهنر، الگوهای شایسته دولتمردان در نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام اهرمی با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: رجایی و باهنر، الگوهای شایسته دولتمردان در نظام اسلامی هستند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن گذاشتند.

 

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر کسانی بودند که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کردند و این دو شخصیت بزرگ در واقع الگوهای شایسته دولتمردان در نظام اسلامی هستند./846/پ202/ب4

ارسال نظرات