۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۸۷۳۱۱

ده‌ها بحرینی در حمله نیروهای امنیتی به تظاهرات انقلابیان زخمی شدند

خبرگزاری رسا ـ حمله نیروهای امنیتی بحرین به تظاهرات مسالمت‌آمیز انقلابیان این کشور، ده‌ها زخمی برجا گذاشت.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تظاهرات مسالمت آمیز عصر و شب جمعه دیروز انقلابیان بحرینی با تیراندازی نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شد.

 

نیروهای امنیتی بحرین برای متفرق ساختن تظاهرات معترضان در چندین منطقه این کشور، اقدام به تیراندازی بی هدف با گلوله‌های ساچمه‌ای کردند که به زخمی شدن ده‌ها تظاهرات کننده منجر شد.

 

فعالان خبری انقلاب 14 فوریه بحرین تصاویری از جراحت شماری از مصدومان در جریان حملات روز گذشته نیروهای امنیتی بحرین به تظاهرات کنندگان را منتشر کردند. محافل بین‌المللی استفاده از گلوله‌های ساچمه‌ای را ممنوع اعلام کرده‌اند.

 

انقلابیان بحرینی روز گذشته نیز همانند جمعه‌های گذشته در اعتراض به تداوم رویکرد سرکوبگرانه نظام بحرین تظاهرات کردند و تداوم انقلاب 14 فوریه تا تحقق همه اهداف را فریاد زدند.

 

استفاده نیروهای امنیتی بحرین از گلوله‌های ساچمه‌ای به منظور متفرق ساختن تظاهرات معترضان، تا کنون به کشته و زخمی شدن صدها تن منجر شده است.

 

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیون، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند

 

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می دهند./981/ب102/د

ارسال نظرات