۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۸۴۰۷
پس از اقامه نماز جمعه؛

مردم تبریز در اعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی تظاهرات می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و متدین تبریز جمعه هفته جاری پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در اعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی تظاهرات خواهند کرد.
تظاهرات

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در پی هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی نظامیان صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: بار دیگر در آستانه ماه ذی الحجه و آغاز مناسک عبادی و سیاسی حج، رژیم صهیونیستی فتنه‌ای دیگر را آغاز کرده است.

 


وی خاطرنشان کرد: دستان غرق در خون رژیم صهیونیستی با جسارت بی شرمانه، در تعرضی آشکار و چندین باره به قبله اول مسلمانان جهان و حمله وحشیانه به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن جایگاه رفیع پیامبران الهی و هتک حرمت نمازگزاران آن، استیصال و درماندگی خود را در برابر اقتدار روز افزون انتفاضه بزرگ فلسطین نشان داد.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: شکست های مفتضحانه و پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی از مقاومت اسلامی در سرزمین های اشغالی عامل اصلی این تحرکات وحشیانه است، در شرایطی این جنایات از سوی دولت‌های استکباری حمایت می شود، که اعتقاد به مقدسات دینی هر انسان جزو مسلمات است.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: لازم است تمامی کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و نهادهای بین المللی به ویژه سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل نسبت به این اقدام غیر قانونی رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش فوری نشان دهند.

 


وی افزود: مردم مؤمن و متدین تبریز نیز همراه با دیگر ملت‌های مسلمان جهان، ضمن محکومیت شدید هتک حرمت بیت المقدس از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی، با گام‌هایی مستحکم و استوار، بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در حرکتی اعتراض آمیز و در صفوفی به هم پیوسته و مشت هایی گره کرده، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف سرخواهند داد.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده از عموم مردم تبریز دعوت کرد تا در تظاهرات روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کنند و گفت: این تظاهرات در شهر شهیدپرور تبریز، بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) به سمت میدان ساعت برگزار خواهد شد./935/303/ب1

ارسال نظرات