۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۳۹۳
بعدازظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مدارس خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس خوزستان با هدف تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان های امام راحل با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.
ديدار اعضا اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان در مدارس خوزستان با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس خوزستان بعداز ظهرامروز با آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در بیت ایشان دیدار کردند.

 

براساس این گزارش، این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در بخش های گوناگون ذاکران اهل بیت اشعاری در وصف شهادت امام محمدباقر(ع) و عید غدیر و امیرمؤمنان(ع) سرودند.

 

بنابراین گزارش، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع)، ابراز داشت: ارتباط بنده با اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان از برنامه‌هایی است که با دیگر کارها متفاوت است.

 

وی بیان داشت: برخی از وظایف مانند مداخله در امر به معروف، ستاد نماز، تأسیس حوزه علمیه، ستاد زکات و ستاد غدیر و چند مورد دیگر که نظام، ولایت فقیه برعهده ما قرار داده جنبه عمومی دارند.

 

امام جمعه اهواز اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی و در دوران حاکمیت شاه، در مدارس اهواز کانون انجمن اسلامی دانش آموزی تشکیل شد که در آن به صورت نیمه مخفی مبادرت می کردیم که این مسأله خود به خود زمینه برای تشکیل یک اجتماع فراهم شد.

 

در ادامه گزارش، حجت الاسلام روح الله شریفی، کارشناس خانواده با اشاره به این که نخستین گام برای موفقیت در زندگی روزانه به خصوص دانش آموزان در دوران تحصیل، برنامه ریزی است، ابراز داشت: براساس حدیثی از پیامبراکرم(ص) اگر کسی سنتی را ایجاد کند تا وقتی که به آن عمل شود برای آن شخص ثواب و اجر نوشته می شود.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اگر یکی از اعضاء، دوستان خود را به انجمن اسلامی و مسیر اسلام هدایت کند تا وقتی که در در این صراط گام بر می‌دارد برای او پاداش نوشته می‌شود، گفت: اگر انسان سبب حفظ و فراگیری سوره و یا آیه ای از قرآن شود در این اجر شریک است.

 

وی با تأکید بر این که برای برنامه ریزی بایستی درست مشورت و در مورد آن کار تفکر کرد، ادامه داد: علت اصلی مشکل جوانان امروزه به سبب سرخود انجام دادن کارها است.

 

گفتنی است، اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس خوزستان پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان، سفره کریمانه ای نیز گسترانده شد./9453/202/ب2

ارسال نظرات