۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۰۲۹۱
در اعتراض به تهاجم صهیونیست‏ها به مسجدالاقصی؛

نمازگزاران خراسان شمالی راهپیمایی ضدصهیونیستی برگزار می‏کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نمازگزاران این استان، جمعه هفته جاری بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به تهاجم صهیونیست ها به مسجدالاقصی تظاهرات ضدصهیونیستی برگزار می کنند.
راهپيمايي در محکوميت حمله رژيم صهيونيستي به مسجد الاقصي

حجت الاسلام محمدعلی سالاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، از برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مردم این استان علیه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: مردم خراسان شمالی جمعه سوم مهرماه بعد از اقامه نماز با صلابت جمعه در اعتراض به تهاجم صهیونیست ها به مسجدالاقصی، راهپیمایی و تظاهرات می کنند.

 

وی اظهار کرد: این راهپیمایی و تظاهرات ضدصهیونیستی در 17 شهر از 22 شهر استان خراسان شمالی که نماز جمعه در آنها برگزار می شود، بعد از اقامه نماز با شرکت مردم و نمازگزاران برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی مردم و نمازگزاران از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان حضرت قائم(عج) راهپیمایی و تظاهرات کرده و خبائث و تعرض بی شرمانه صهیونیست های خونخوار به قبله اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد الاقصی را با فریادهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» محکوم می کنند.

 

وی ادامه داد: مزدوران رژیم صهیونیستی این بار در آستانه ماه ذی الحجه الحرام و آغاز مناسک عبادی و سیاسی حج، برای چندمین بار با تعرضی آشکار به قبله نخست مسلمانان، به نمازگزاران هتک حرمت کردند.

 

به گفته این عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی این تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی نمایشی از استیصال و درماندگی بود که در پس آن رذالت و سفاهت رژیم متزلزل صهیونیستی و ذات خشونت طلب و تروریست پرور آن، کاملا مشهود بود.

 

حجت الاسلام سالاری در ادامه با دعوت از مردم مؤمن، خداجو و مظلوم نواز استان خراسان شمالی برای حضور پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جمعه هفته جاری، خاطرنشان کرد: مردم استان با حضور خود در این مراسم، از رژیم صهیونیستی و جنایت های او اعلام برائت کرده و با محکوم کردن اقدامات صهیونیست ها، از انتفاضه مسجدالاقصی و مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

 

گفتنی است، هفته گذشته و در آستانه سال نو یهودی، همزمان با نماز صبح نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه شهرک نشین های تندرو، دست به حمله ددمنشانه به مسجد الاقصی زدند و با شلیک گلوله و گاز اشک آور صدها نفر از نمازگزاران مسلمان را زخمی کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی، شلیک گاز اشک آور به معتکفان و نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی حمله و شماری از آنها را دستگیر کردند. این یورش منجر به وقوع آتش سوزی در بخش هایی از مسجد الاقصی شد./9314/302/ب3

ارسال نظرات