۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۹۰۶۵۲
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی ایران مایه دلگرمی ملت های مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران اسلامی، مایه دلگرمی و امید ملت های مسلمان در راه مقابله با دسیسه های استکبار است.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خراسان شمالی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پنجمین روز از این هفته در محل تیپ 130شهید دلجویان ارتش برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی ایران مایه افتخار نظام و ملت مسلمان هستند.

 

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در عزت و اقتدار ایران اسلامی، افزود: قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی و انتظامی ایران، افزون بر اینکه مایه افتخار، عزت و اقتدار ایران اسلامی شده و امنیت پایدار را در کشور ایجاد کرده است، در سطح منطقه نیز به مایه دلگرمی ملت های مسلمان بدل شده است.

 

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، امید ملت های مسلمان در راه مقابله با دسیسه های استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه است.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با تأکید بر تقویت و افزایش توان بیش از پیش نیروهای نظامی و انتظامی در کشور، خاطرنشان کرد: در حالی که اقتدار و توان نظامی ایران روز به روز در حال افزایش است، هیچ کدام از دشمنان نظام اسلامی و سرزمین ایران جرأت نمی کنند به خود خیال تعدی به مرزهای کشور را راه دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این مراسم، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مهم ترین ورق ارزشمند و افتخارآمیز تاریخ ملت ایران است، افزود: یکی از اصلی ترین ارکان پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن شناسی آنها بود.

 

وی با تأکید بر انتقال آموزه ها، آرمان ها و ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل های جدید، خاطرنشان کرد: باید نوجوانان و جوانان نسبت به اهداف رزمندگان اسلام و ارکان مؤفقیت آنها در مقابله با دشمن بعثی تا بن دندان مسلح آگاهی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امروز هم که ایران اسلامی از جنبه های مختلف در اوج قدرت، عزت و اقتدار است نباید از دشمنان غافل باشیم چرا که دشمنان هیچ گاه از ما غافل نبوده و همواره در پی اجرای نقشه های شوم خود از طرق مختلف و ابزارهای گوناگون هستند.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی افزود: نباید ملت و نظام اسلامی ایران حتی لحظه ای از دشمنان خود غافل باشد چرا که آنها مترصد فرصت هستند تا با استفاده از آن به نظام اسلامی ضربه بزنند./9314/202/ب1

ارسال نظرات