۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۹۲۶۵۶
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

نیروی انتظامی حافظ اهداف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم در دیدار با حضرت آیت‏الله علوی گرگانی گفت: نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را خواهد کرد.
سردار کاظم مجتبايي فرمانده نيروي انتظامي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی از معاونان قبل از ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضرت آیت‏الله سید محمد علی علوی گرگانی دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدار سردار مجتبایی ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان به سخنرانی پرداخت و گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش آغاز شده است که برگرفته از آموزه‏های اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اهدافی را بر اساس آموزه‏های اسلامی داشته است که پلیس نیز خود را مستثنی از این اهداف نمی‏بیند و برای رسیدن به این اهداف مقدس تمام تلاش خود را می‏کند.

 

وی امام خمینی(ره) را فرزند غدیر خواند و خاطرنشان کرد: همان‏ طور که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در صدد پیاده سازی واقعیت غدیر هستند سربازان ایشان نیز در نیروی انتظامی حافظ اهداف والای ایشان خواهند بود.

 

مجتبایی با اشاره به وقایع منا و جنگ یمن خاطر نشان کرد: همان کسانی که در روز غدیر خم با ولایت بیعت کردند و بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) از بیعت خود برگشتند و ولی خود را تنها گذاشتند فرزندان آنها امروز قاتلان مسلمانان شده اند و با عنوان‏های مختلف به دنبال قتل و غارت مردم مظلوم مسلمان هستند.

 

وی در پایان تأکید کرد: نیروز انتظامی استان قم با 8 پله صعود نسبت به سال گذشته از رده 11 کشوری به رده سوم صعود کرده است که نشان از رشد فعالیت آن دارد و همچنین جزو سه نیروی انتظامی قرآنی کشور نیز معرفی شده است و جزو سه استانی بوده که از دست رییس جمهور جایزه دریافت کرده است./1329/پ202/ی

ارسال نظرات