۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۲۶۷۴
با حضور علما و روحانیان برگزار شد؛

تشییع پیکر سه تن از جان‏باختگان فاجعه منا در قم

خبرگزاری رسا ـ پیکر سه تن از حجاج استان قم که در حادثه منا جان خود را از دست داده بودند با حضور علما و روحانیان و اقشار مختلف مردم و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود در قم تشییع شد.
مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم مراسم تشييع و تدفين سه تن از جانباختگان حادثه منا در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز پیکر سه تن از حجاج استان قم که در حادثه  منا جان خود را از دست داده بودند در قم تشییع شد.

 

این مراسم با حضور آیات کعبی، حائری شیرازی، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، نماینده ولی فقیه و دولت، ائمه جمعه، طلاب، فضلا، مسؤولان استانی و عموم مردم و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود همراه بود.

 

پیکر این جان‏باختگان از مسجد امام حسن عسگری(ع) به طرف حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنان، حجت الاسلام علی گمارلو، رییس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بندر سیراف و حسن فهیمی در گلزار شهدای استان قم به خاک سپرده شدند.

 

گفتنی است سید محمدرضا روحانی، فرزند آیت الله هادی روحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری از دیگر جان‏باختگان فاجعه منا است که در نجف اشرف به خاک سپرده می‏شود./840/پ202/ی 

ارسال نظرات