۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۹۲۹۳۹
امام جمعه شیعیان داکار:

گروه تکفیری بوکوحرام درحقیقت داعش آفریقایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شیعیان داکار با اشاره به جنایات گروه تکفیری بوکو حرام در آفریقا، گفت: این گروه در حقیقت داعش آفریقا که متاسفانه از درون جامعه اسلامی ایجاد شدند و شایسته است کشورهای اسلامی با همدلی و وحدت در برابر چنین گروه‌هایی ایستادگی کنند چرا که اعمال وحشیانه آنها سبب تشویش چهره اسلام می شود.
عبدالرحمن باح ، امام جمعه شيعيان داکار در سنگال

عبدالرحمن باح امام جمعه شیعیان داکار در سنگال، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شبکه جهانی الاهواز و نقش فعال آن در حوزه رسانه، ابراز داشت: این شبکه ماهواره­ای با نشر برنامه­های دینی و فرهنگی تأثیری شگرف و عمیق در جذب مخاطبان به خود دارد.

 

وی با اشاره به گفت و گو های صورت گرفته در این شبکه، گفت: اختیار داشتن نیروهای زبده و متخصصص در حوزه­­های گوناگون از ویژگی­ها و نقاط قوت این شبکه ماهواره­ای است.

 

عبدالرحمن باح با بیان این که افزایش روزافزون مخاطبان خارجی این شبکه ماهواره­ای دلیل بر برنامه ریزی دقیق و هدف دار بودن دست اندرکاران آن است، افزود: برنامه­های متنوع و همه جانبه آن در آگاه سازی بینندگان ضروری است.

 

امام جمعه شیعیان داکار در سنگال در پایان با اشاره به جنایات گروه تکفیری بوکو حرام در آفریقا گفت: این گروه در حقیقت داعش آفریقا که متاسفانه از درون جامعه اسلامی ایجاد شدند و شایسته است کشورهای اسلامی با همدلی و وحدت در برابر چنین گروه هایی ایستادگی کنند چراکه اعمال وحشیانه آنها سبب تشویش چهره اسلام می شود./9453/303/ب3

ارسال نظرات