۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۳۷۶۰
حجت الاسلام جوشقانیان:

با زنده نگهداشتن یاد شهدا ناهنجاری های جامعه برطرف خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می توانیم بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را برطرف کنیم.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان پیش از ظهر امروز در همایش مبلغان جهاد و شهادت، با بیان این که خداوند بارها فرموده است که شمار را از راه های مختلف امتحان خواهد کرد، اظهار کرد: ایجاد فتنه یکی از راه های امتحان انسان ها است و کسانی موفق خواهند بود که بتوانند از این امتحان سربلند خارج شود.


وی با بیان این که امروز آن زمان نیست که هرکه پول بیشتری داشته باشد، حرفش مستند تر خواهد بود، افزود: امروز هرکه حرف بهتری داشته باشد نزد مردم خریدار دارد و روایت گران شهدا از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.


عضو هیات امناء موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با بیان این که ما امروز می خواهیم با استفاده از داروخانه شهدا، دردهای جامعه را درمان کنیم، دشمن در هشت سال دفاع مقدس تمام امکانات خود را بر علیه ما استفاده کردولی ما با دست خالی توانستیم در برابر ابرقدرت های جهان بایستیم، امروز نیز مسؤولان ما اگر می خواهند در برابر دشمن بایستند باید مدیریت جهادی داشته باشند.


وی با بیان این که امروز نسل جوان ما تشنه ناگفته های جنگ و رشادت های شهدا هستند، تصریح کرد: ما می توانیم با یاد و نام شهدا و بازگویی خاطره های شهدا ناهنجاری ها را در جامعه از بین ببریم.


حجت الاسلام جوشقانیان با بیان این که گفتمان انقلاب باید حفظ شود، اظهار کرد: بهترین راه برای حفظ این گفتمان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و راویان باید توجه داشته باشند که روایتگری ر عرصه تبلیغ یک علم صرف نیست بلکه یک هنر است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهدای روحانیت مظلوم ترین اقشار در بین شهدا هستند، بیان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس بیشترین شهدا را از حوزه تقدیم انقلاب کردیم ولی حتی برخی از روحانیون از شهدای روحانی اطلاعی ندارند و این بدلیل کم کاری ما در این حوزه است./858/پ202/ج

ارسال نظرات