۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۵۰۶
آیت الله شبستری:

خون شهیدان حادثه منا ریشه آل سعود را می‌خشکاند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: خون های پاک جان باختگان و شهیدان حادثه منا ریشه دولت دست نشانده آل سعود را سست خواهد کرد.
ديدار آيت الله شبستري با جان باخته حادثه منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز با خانواده شهید پاسدار محمدرضا جلالی، جان باخته حادثه منا دیدار وگفت‌وگو کرد.

 

وی با بزرگ خواندن حادثه منا و از دست دادن جمع کثیری از هموطنان و مسلمانان در این جادثه عمدی، ابراز داشت: فاجعه منا مصیبت بزرگ و دردآوری است که مقام معظم رهبری دستور تعقیب و پیگیری موضوع را صادر کرده اند و دولت تدبیر و امید نیز این ماجرا را به جد پیگیری می کند.

 

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به رسیدگی این قضیه از سوی کمیته حقیقت یاب، افزود: اگر قصور رژیم آل سعود در این ماجرا ثابت شود مقدمه عزل و نابودی این رژیم منحوس خواهد شد و حرمین شریفین از دست این رژیم خبیث نجات پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: خوشا بحال عزیزانی که با لباس احرام به ملاقات پروردگار خود رفتند‏؛ قربانیان این حادثه دارای مقام شهدا در نزد پرودرگار متعال هستند و خداوند از میهمانان خود به نحو احسن پذیرایی خواهد کرد.

 

آیت الله مجتهد شبستری با تسلیت به خانواده شهید پاسدار محمد رضا جلالی، افزود: مرحوم محمدرضا جلالی از جوانان متعهد به انقلاب و پیرو خط رهبری و مدافع ولایت فقیه بود، وی از مداحان اهل بیت (ع)  و از هر جهت در تبریز مقبولیت داشت.

 


وی با آرزوی نابودی رژیم منحوس آل سعود، تصریح کرد: خون های پاک جان باختگان و شهیدان حادثه منا ریشه های دولت دست نشانده آل سعود را سست خواهد کرد، خون پاک کسانی چون شهید جلالی دولت منحوس و خود فروخته آل سعود را خواهد خشکاند.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با عرض تسلیت به خانواده شهید جلالی و آرزوی صبر، اذعان داشت: این حادثه در حقیقت عامل غم و اندوه هموطنان و به ویژه خانواده جان باختگان و شهیدان حادثه منا شد./854/202/ب1

ارسال نظرات