۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۵۰۵۸
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

مهم‎ترین هدف روحانیان و حوزه‌های علمیه تبلیغ دین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: افرادی که به امر تبلیغ باور قلبی دارند می‌دانند که تبلیغ جزء دین و اسلام است به همین سبب در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوع تبلیغ از اصلی‌ترین اهداف روحانیان و حوزه‌های علمیه قرار دارد.
نصير نيک نژاد

حجت الاسلام نصیر نیک‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه اهمیت بحث تبلیغ در جامعه، گفت: امروز تبلیغ مسایل دینی و تربیتی باید در صدر فعالیت‌های فرهنگی باشد.

 

وی افزود: امام راحل فرمودند سلاح تبلیغ برنده‌تر از سلاح جنگ است؛ به همین دلیل تبلیغ در راس امور فرهنگی در جامعه قرار دارد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه باور قلبی در امر تبلیغ بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: افرادی که به امر تبلیغ باور قلبی دارند می‌دانند که تبلیغ جزء دین اسلام است به همین سبب در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوع تبلیغ از اصلی‌ترین اهداف روحانیون و حوزه‌های علمیه قرار دارد.

 

حجت الاسلام نیک‌نژاد بیان داشت: باید طلابی را که در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند به امر تبلیغ سوق داد و از فارغ تحصیلان حوزه‌های علمیه که توان و مهارت بیشتری دارند در زمینه تبلیغ دین استفاده کرد.

 

وی عنوان کرد: ما معتقدیم رسالت طلاب در سطح جامعه تبلیغ است و غایت آن تربیت اسلامی جامعه بوده است زیرا همه دلسوزان دین به فراخور توانی که دارند خود را مامور تبلیغ دین در جامعه می‌دانند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: ما همواره به طلاب توصیه می‌کنیم که در کنار وظایف و مسؤولیت‌های دیگر خود، موضوع تبلیغ را دست کم نگیرند زیرا شان و وظیفه اولیه طلبه امر تبلیغ است.

 

حجت الاسلام نیک‌نژاد گفت: ما امروز در تهران شاهد مبلغان فعال در سطح استان هستیم که با برگزاری مجالس و جلسات در زمینه تبلیغ بسیار کوشا و تاثیرگزار عمل می‌کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طلاب خواهر به مراتب بیشتر از طلاب برادر در عرصه تبلیغ فعال هستند و جلسه مبلغان خواهر از نظر کیفی و کمی بسیار گسترده‌ برگزار می‌شود./813/302/ب3

 

ارسال نظرات