۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۰۱۱۲۸

رزرو کامل هتلی در آنتالیا از سوی پادشاه عربستان برای شرکت در اجلاس جی20

خبرگزاری رسا ـ ملک سلمان بن عبد العزیز همراه با یک هیات هزار نفره برای شرکت در اجلاس گروه 20 در ترکیه هتلی را در آنتالیا یکجا رزرو کرده است.
سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پادشاه عربستان که قرار است در تاریخ 24 آبان در اجلاس گروه 20 در ترکیه شرکت کند، تمام اتاقهای هتل ماردان پالاس در آنتالیا را برای 18 روز رزرو کرده است.

 

براساس این گزارش در این سفر یک هیات هزار نفره ملک سلمان را همراهی خواهند کرد که هزینۀ اقامت آن‌ها 18 میلیون دلار برآورد شده است. 

 

روزنامه حرییت نوشت هتل 560 اتاقۀ ماردان پالاس که یکی از بهترین هتل‌های توریستی و تفریحی دنیا به حساب می‌آید به مدت 18 روز از پذیرفتن مهمان خودداری خواهد کرد.


در گزارش این روزنامه آمده است که کارکنان هتل به صورت ویژه برای میزبانی هیأت سعودی آموزش دیده‌اند، دکور اتاق‌ها  تغییر پیدا کرده و در بدو ورود هیأت سعودی یک فرش قرمز پیش‌روی آن‌ها پهن خواهد شد.

 

بندر آنتالیا هفتۀ آینده میزبان اجلاس سران گروه 20 خواهد بود.

 

پیشتر در مرداد ماه ملک سلمان با یک گروه هزار نفره به فرانسه سفر کرده بود. پس از اعتراض 150 هزار شهروند فرانسوی به قُرُق ساحل عمومی مقابل ویلای خانوادگی وی در نزدیک شهر کن، وی فرانسه را به مقصد مغرب ترک کرد.

 

قرار بود ملک سلمان تعطیلاتی سه هفته‌ای را در فرانسه بگذراند اما در پی بیانیۀ اعتراضی مردم، وی پس از یک هفته به سفر خود پایان داد./982/ب101/د

ارسال نظرات