۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۱۳۰۴
دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد؛

نام نویسی 500 اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار تا امروز

خبرگزاری رسا ـ بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون نزدیک به 500 اثر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند و مهلت نام نویسی آثار، تا 25 آبان سال جاری ادامه دارد.
فراخوان ششمين جشنواره مردمي فيلم عمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی عمار، تا کنون نزدیک به 500 اثر در جشنواره نام نویسی کرده اند.

 

بر اساس این گزارش تاکنون، قالب های مستند، داستانی، انیمیشن، نماهنگ و موضوع تاریخ معاصر ایران با محورهایی مثل تاریخچه معاهدات و مذاکرات ایران و غرب، جریان‌ها و حوادث مهم اجتماعی سیاسی از مشروطه تا انقلاب اسامی، شخصیت های شاخص تاریخ سیاسی اجتماعی ایران، نهضت امام خمینی از 15 خرداد تا وقوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس با تأکید بر پشت جبهه و هفت سال دفاع مقدس در مقابل کشف حجاب رضاخانی، بیش ترین آثار ثبت شده در جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

 

همچنین دبیرخانه جشنواره عمار، در این اطلاعیه از فیلم سازان خواسته است که نام نویسی و ارسال آثار خود را به روزهای پایانی نام نویسی جشنواره موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

 

شایان ذکر است، متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در پنج بخش فیلم، لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی، گرافیک، باری های رایانه ای و فیلم ما، با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir و حداکثر تا پنج روز پس از نام نویسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

همنچین در فراخوان این جشنواره، از علاقه‌مندان برای اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار نیز دعوت شده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به نام نویسی اکران مردمی، اقدام نمایند./840/ت303/ف2

ارسال نظرات