۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۳۰۱۵۶۰
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

تلاش در جهت رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر و محروم رضایت الهی را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر لزوم رسیدگی و پیگیری آسیب ها و معضلات اجتماعی و حمایت از قشر آسیب پذیر در جامعه از سوی بهزیستی، گفت: تلاش در جهت رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر و محروم رضایت الهی را به همراه دارد.
 امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان بهزیستی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت عظیمی که سازمان بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد انتظار می‌رود در این حوزه شاهد عملکردی مناسب و مطلوب در استان باشیم.

 

وی با تاکید بر اجرای اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌های مختلف از سوی بهزیستی، افزود: پیشگیری از آسیب‌ها و معضلاتی همچون معلولیت، طلاق، خشونت، اعتیاد و بسیاری آسیب‌های اجتماعی از جمله کارکردهای بهزیستی بوده که باید در این حوزه اقدامات شایسته و موثری انجام دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به نقش حمایتی بهزیستی از معلولان در جامعه، تصریح کرد: خدمت به این قشر در جامعه که از برخی توانایی‌ها محروم هستند گامی در راستای کسب رضایت خداوندی بوده که بهزیستی در این حوزه توانسته پیشگام بوده و تداوم و استمرار این حمایت‌ها و اقدامات باید مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار بگیرد.

 

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان بهزیستی، اظهار داشت: با توجه دایره گستردگی این فعالیت‌ها و اقدامات، مسؤولان بهزیستی و متولیان امر باید در این حوزه تلاش کنند تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای مردمی بهره‌مند شده و بتوانند به نتایج موثری دست یابند.

 

نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: در این زمینه و برای کاستن از بسیاری معضلات و آسیب‌های اجتماعی که بهزیستی در این حوزه ورود پیدا می کند باید پژوهش ها و تحقیقات لازم در زمینه علل به وجود آورنده و راهکارهای این آسیب‌ها انجام شود و تلاش کنیم تا از نتایج عملیاتی این تحقیقات در راستای کاستن از مشکلات استفاده کنیم.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به حساسیت کار در بهزیستی، بیان کرد: کار در این نهاد دارای قداست بوده چرا که کارکنان بهزیستی همواره با اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه در ارتباط هستند و باید تلاش کنند تا رضایت آنها را به دست آورند که در صورت کسب رضایت عمومی، رضایت خداوندی نیز حاصل می‌شود که قابل مقایسه با هیچ ثروتی نیست./937/202/ب1

ارسال نظرات