۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۳۰۱۹۹۶

برگزاری ویژه برنامه «خیمه ای برای پرواز» در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه« خیمه ای برای پرواز تا اوج آسمان» ویژه نوجوانان هر هفته روزهای پنج شنبه در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه« خیمه ای برای پرواز تا اوج آسمان» برای نوجوانان هر هفته روزهای پنجشنه در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

 

این ویژه برنامه روزهای پنجشنه دو ساعت قبل از اذان مغرب در صحن صاحب الزمان(عج) درب 16 طبقه فوقانی سالن اردوها برگزار می شود.

 

برگزاری مراسم مداحی، سخنرانی، مسابقه و دیگر برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین عناوین این ویژه برنامه برای نوجوانان است؛ همچنین نوجوانان 14 تا 18 سالن می‌توانند در این ویژه برنامه حضور داشته باشند.

 

این ویژه برنامه برای نوجوانان پسر بوده و نوجوانان دختر هم می‌توانند هر هفته صبح های پنج‌شنبه در ویژه برنامه رواق نوجوانان واقع در طبقه فوقانی شبستان امام خمینی(ره) حضور داشته باشند.

 

همچنین در رواق نوجوان، دختران می‌توانند اضافه بر یادگیری قرآن، شرکت در برنامه‌های عزاداری و مداحی از برنامه سخنرانی هم استفاده کرده و برنامه‌های احکام ویژه دختران نوجوان هم هر هفته پنج‌شنبه ها در این رواق برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، رواق نوجوان همه روزه از صبح تا ظهر برای دختران نوجوان دوره های فرهنگی و آموزشی برگزار می‌کند و حضور دختران در این برنامه‌های عمومی آزاد اعلام شده است./968/پ202/ف

ارسال نظرات