۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۰۲۷۸۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

اجرای برجام در چارچوب شروط ۹ گانه رهبری موجب حفظ عزت ایران اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر این که برجام باید به شکلی اجرا شود که دشمن عزت ایران اسلامی را هدف قرار ندهد و منجر به نفوذ مجدد دشمن نشود، گفت: دولت با هوشیاری و دقت نظر به دنبال اجرای شرایط ۹ گانه رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام باشد.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان،  با اشاره به این که در طول 37 سال گذشته از انقلاب شاهد عزت جمهوری اسلامی ایران بوده ایم، گفت: با توجه به تحریم ها و تهدیدات هیچگاه تسلیم دشمن نشدیم و با ایستادگی شاهد پیشرفت های بسیار ارزشمندی در بسیاری از مراحل بوده ایم.

 

وی افزود: رشد علمی و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، موجب شگفتی دشمنان و تعجب دنیا شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که ما با توافق هسته ای مخالف نیستیم، افزود: برجام باید به شکلی اجرا شود که دشمن عزت ایران اسلامی را هدف قرار ندهد و منجر به نفوذ مجدد دشمن نشود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که دستاوردهای انقلاب در اجرای برجام باید حفظ شود، گفت: حفظ عزت و دستاوردهای انقلاب و نظام در گرو اجرای برجام با در نظر گرفتن شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که دشمن مترصد نفوذ در کشور است، از این رو نباید این اجازه را به او داد، افزود: رهبر معظم انقلاب بر مسأله نفوذ دشمن از طریق برجام هشدار داده است.

 

به گفته وی، وظیفه دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه، پیگیری شروط 9 گانه قید شده در نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر گرفتن تعهد اجرای مفاد برجام از کشور آمریکا، گفت: نباید شروع کننده برجام کشور ایران باشد و از طرفی آمریکا هیچ تعهدی ندهد، چرا که هم اکنون شاهد تهدیدات و رجز خوانی مسؤولان آمریکا هستیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با یادآوری دیدار نتانیاهو با اوباما و اظهار نظر در رابطه با برجام، گفت: مسؤولان آمریکا به هیچ وجه خیر و صلاح ملت ایران را نمی‌خواهند و خود اعلام کردند که ایران اسلامی از مسیر خود بازنگشته است.

 

وی با تأکید بر این که اصول ایران اسلامی خدشه ناپذیر است و ملت ایران از اصول و آرمان های خود دست بردار نیستند، گفت: دشمن با فشارها و برجام به دنبال دست برداشتن ایران اسلامی از اصول و آرمان های خود است که هیچگاه این امر اتفاق نخواهد افتاد.

 

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب با الهام‌گیری از تعالیم عالیه اسلام و عنایات امام زمان(عج)، شرایط 9 گانه را مطرح و بر لزوم دقیق اجرای آن تأکید کرد تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: دولت ایران باید با هوشیاری و دقت نظر به دنبال اجرای شرایط 9 گانه رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام باشد./1307/302/ب2

ارسال نظرات