۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۰۳۰۹۵

برگزاری یادواره 1400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت

خبرگزاری رسا ـ در آیینی باشکوه یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت شهرستان‌های کازرون، ممسنی، رستم و فراشبند در کازرون برگزار شد.
حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، امام‌جمعه کازرون امروز در آیین باشکوه یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت که با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان محلی و استانی در سالن کشاورز کازرون برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره پرکشیدگان عرصه نظم و امنیت کشور در سخنانی اظهار داشت: امروزه امنیت کشور ما به برکت گره خوردن با اسلام، خون شهدا و جان‌فشانی‌های مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.
 
حجت‌الاسلام محمد خرسند، تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشورمان را ستود و گفت: این نیرو بارها توانسته با بهره‌گیری از محور ولایت و حمایت مردم مقتدرانه در برابر فتنه‌ها و مخلان ناامنی ایستادگی کند و بدون خون‌ریزی غائله را بخواباند.
 
وی، حسن معاشرت، پایبندی به قانون، جلب اعتماد مردم و نیز برخورد حسنه و اسلامی با مردم را ازجمله ویژگی‌های برجسته و ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی کشورمان برشمرد و افزود: چنانچه نیروهای امنیتی و انتظامی ما بر اساس الگوهای غربی می‌خواستند امنیت برقرار کنند مانند غرب امنیت ناپایداری داشتیم.
 
امام‌جمعه کازرون ادامه داد: در عرصه نظامی با توجه به پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان به اعتقادات راسخ توانسته‌اند در برابر هر متجاوزی مقتدرانه بایستند که نمونه بارز آن را می‌توان جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را مثال زد.
 
خرسند تصریح کرد: دنیای غرب به‌ویژه آمریکا و اروپا بااینکه از امکانات و تجهیزات بالایی برخوردارند چون‌که پایبند به اصول و اعتقادی نیستند از پس کوچک‌ترین ناملایماتی و ناامنی ناپایدار و عاجز هستند.
 
وی، قیام امام حسین (ع) را بهترین الگو و نمونه برای مجاهدان امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان عنوان کرد و بیان داشت: آن امام همام (ع) با 72 یار باوفای خود در مقابل 30 هزار نفر جنگید گرچه به‌ظاهر جان مبارکش را فدا کرد و موجب شادی و پای‌کوبی دشمنان شد اما امروزه تاریخ از پیروزی آن حضرت (ع) و منطق وی حکایت دارد.
 
امام‌جمعه کازرون به ایجاد ناامنی‌های اخیر در کشور فرانسه پنجمین کشور قدرتمند هسته‌ای دنیا، توسط تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: این حادثه تروریستی نشان داد که قدرت این کشورها پوشالی و ناپایدار بوده که با یک تیراندازی تروریستی رعب و وحشت فضای جامعه را می‌گیرد و منجر به تعطیلی فرودگاه و دانشگاه‌ها و اماکن عمومی می‌شود.
 
خرسند تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی از بدو انقلاب با حادثه‌های خونین تروریستی ازجمله هفت تیر، انفجار نهاد ریاست جمهوری، حزب جمهوری اسلامی و ده‌ها حادثه تروریستی دیگر که هرکدام منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته کشور شد، به‌خاطر اعتقاد و باور بلند ملت ایران آب از آب تکان نخورد.
 
وی در پایان از ابتکار فرمانده انتظامی استان فارس و شهرستان کازرون در برگزاری یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این ابتکار و روش به‌عنوان الگو و نمونه‌ای برای سایر دستگاه‌ها و نهادها قرار گیرد./839/101/ب3
ارسال نظرات