۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۰۳۵۶۶
مدیر حج و زیارت استان خوزستان:

مردم استان در خدمت رسانی به زوار در کنار مسؤولان هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به اقدامات و فعالیت­های انجام شده در راستای خدمت رسانی به زوار گفت: مردم استان در کنار مسؤولان استان به زوار خدمت می کنند.
ناصر حويزاوي ، مدير کل سازمان حج و زيارت خوزستان

ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برنامه ریزی برای خدمت رسانی به زوار حسینی در اربعین از 6 ماه پیش آغاز گشته، گفت: آنچه که زوار در ار بعین حسینی بدان نیازمند هستند در حد وسع و تلاش برآورده شده است.

 

مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به این که در زمینه تغذیه، اعزام و اسکان زوار و خدمات نقل در داخل و خارج از کشور با هماهنگی دستگاه­ها و نهاد­ها به صورت ویژه  اقداماتی صورت گرفته است، ادامه داد: کل خدمات برای اعزام زوار آماده و از این حیث تمام توان خود را به کار بسته ایم.

 

وی با اشاره به کندی صدور ویزا از سوی مسؤولان عراقی گفت: با توجه به میزان استقبال و تقاضای فزاینده زوار برای سفر به عراق امیدواریم مسؤولان عراقی با صدور به موقع ویزا ما را در خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) یاری نموده و در عین حال از همکاری مستمر و صمیمانه آنها تشکر کرد.

 

این مقام مسؤول تعریض جاده­ها، برق رسانی به مواکب، ایجاد مواکب سیار، ایجاد سرویس­های بهداشتی، تأمین اتوبوس و اسکان موقت زوار، صدور ویزا افزون بر اهواز در سوسنگرد و خرمشهر، گسیل کردن 1500 نفر از کارگزاران برای هماهنگی و اعزام در مرز ایران و عراق را از قدامات انجام شده در راستای تسهیل خدمت رسانی به زوار دانسته و اظهار داشت: دستگاه­های نظارتی از جمله سازمان حج و زیارت استان به صورت شبانه روز در مرز عراق و ایران با هماهنگی سازمان­ها و دستگاه های محلی، استانی و مردمی مدیریت می کنند.

 

مدیر حج و زیارت استان خوزستان، ضمن اشاره به همراهی صمیمانه مردم در خدمت رسانی با مسؤولان به زوار، زوار را به رعایت و توجه به گفته های مسؤولان و مدیران فراخوانده و بیان داشت: خدمت رسانی به زوار از وظایف این سازمان بوده و تقاضا همراهی و گوش فرادادن به سخنان مسؤولان و تنظیم کنندگان را خواستار شد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که نام نویسی زوار در سامانه سماح در حال حاضر به یک میلیون نفر رسیده است، گفت: بسیاری از زوار به دنبال صدور ویزا هستند که در صورت تهیه آن انتظار افزایش تعداد زوار به 2 تا 3 میلیون نفر را داشته و خواهشمندیم در سامانه سماح ثبت نام کنند./9466/302/ب3

ارسال نظرات