۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۱۶۲
نماینده مجلس:

مشکلات کشور با تفکر بسیجی و حضور نیروهای انقلابی حل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتقاد امام راحل بر حضور مردم در بسیج، گفت: مشکلات اقتصادی کشور تنها با تفکر بسیجی و حضور نیروهای انقلابی امکان پذیر است.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با  بیان این که نهاد بسیج تا کنون تهدیدات را تبدیل به فرصت ها کرده است، اظهار کرد: بسیج توانسته است تا در عرصه هایی همچون 8 سال جنگ تحمیلی و فتنه های انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمود های ولایت فقیه توطئه های دشمنان را خنثی کند.

 


وی ادامه داد: امروز انسجام و برنامه های بسیج جمهوری اسلامی ایران منجر به پیروزی های متعدد رزمندگان اسلام شده و دشمنان از ترویج اندیشه ناب امام راحل (ره) به وحشت افتاده اند و تلاش دارند تا با تجهیز گروه های تروریستی این قدرت الهی را خاموش کنند.

 


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اعتقاد امام راحل بر حضور مردم در بسیج خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) از همان ابتدا از ظرفیت بسیج برای پیشرفت اهداف انقلاب استفاده کرده و کلید حل مشکلات کشور را تنها به حضور مردم و بسیج امکان پذیر می دانستند، همچنین مشکلات اقتصادی کشور تنها با تفکر بسیجی و حضور نیروهای انقلابی امکان پذیر است.

 


حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: بسیج می تواند به مانند دفاع مقدس با ابتکار عمل، عدم نگاه و وابستگی به خارج و توکل به خدا و انسجام، بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می شود، همچنین بسیج در پیشرفت های علمی و اقتصادی نقش بسزایی را دارد و با ارتقای ظرفیت اقتصادی کشور در رهایی پیچیدگی اقتصادی نظام نقش شایانی را بر عهده دارد.

 


وی با بیان این که دشمنان پس از 37 سال توطئه و فتنه تنها راه مقابله انقلاب را نفوذ در عرصه سیاسی و اقتصادی می دانند، تاکید کرد: بسیج با روحیه 8 ساله دفاع مقدس باید در برابر نفوذ دشمنان نظام ایستادگی کند و به دغدغه  های رهبر انقلاب در زمینه گفتمان سازی جامه عمل پوشاند./864/302/ب1

ارسال نظرات