۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۳۰۹۴۶۴
حجت الاسلام حاج صادقی:

برخی افراد خودی هنر پیشه‌های دشمن در پروژه نفوذ هستند/ نفوذ در حوزه؛ دستور کار دشمن

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که نفوذ از طریق هنر پیشه‌های دشمن در داخل صورت می‌گیرد، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی را هیچ کس جز خودی ها نمی تواند شکست دهد.
حجت الاسلام حاجي صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقبه در سپاه پاسداران، در نشست بصیرتی مسجد خاتم الانبیای پردیسان قم، آل سعود و آل خلیفه و حاکمان ترکیه را در جبهه استکبار دانست و اظهار داشت: در این جبهه هر کسی نقشی دارد و تکفیری ها و منافقین، اپوزیسیون ها و بریده های از انقلاب و کسانی که توسط مردم از انقلاب کنار گذاشته شده اند هم هستند و برای آنها نقش تعیین شده است.

 

وی با بیان این که جبهه انقلاب برای این که بتواند این شیطان بزرگ و ایادی اش را بشکند به بصیرت و درک قوی نیاز دارد، افزود: ما باید در سوریه به یک شیوه در مقابل استکبار بجنگیم و در عرصه های دیگر نیز با شیوه متناسب و خاص خود.

 

سنگرهای کلیدی جهان قلوب مردم است که انقلاب آن را فتح کرده است
حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به این که امام خمینی(ره) جمله ای گفتند که ما سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری می‌گیریم، خاطرنشان کرد: منظور امام در آن روز قلوب مردم جهان بود و الان شاهدیم که امام آن را فتح کرده است.

 

وی جنگ جبهه انبیای الهی با جبهه کفر و شیاطین را بر اساس آیه 112 انعام تمام ناشدنی دانست و تصریح کرد: گمان نکنیم که می‌شود با مذاکره و گفت‌وگو دعوا ها را تمام کرد زیرا قرآن به ما یاد داد که تا ما در موضع حق باشیم و دشمن در موضع باطل خود باشد میان ما آشتی نخواهد بود؛ انسان ها در سایه جنگ شرک و کفر است که محک می خورند و آزمایش می شوند که جزو جبهه حق هستند یا باطل و مهم این است که ما بفهمیم کجا قرار داریم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که تکفیری ها را درست کردند که ما را به جان هم بیندازند، گفت: در شیعه هم گروهی را درست کردند به نام شیعه لندنی و کسانی که دنبال علایم ظهور هستند باید به دنبال ساختن شرایط ظهور باشند و در دو روایت نقل شده که ظهور امام زمان(عج) دو شرط دارد که اول تبری از حاکمیت‌های غیر الهی و دوم تولی و ولایت مداری است و هزینه های ولای مداری را پرداخت کردن است و این از شرایط ظهور است که باید محقق شود.

 

نفوذ از طریق هنرپیشه‌های دشمن در داخل صورت می‌گیرد
وی برخی از هنرپیشه‌های داخلی را مأمور جبهه استکبار برای ایفای نقش دانست و ابراز داشت: دشمن می‌گوید انقلاب اسلامی ایران را هیچ کس جز مردم آن نمی‌تواند نابود کند و این حرف ما را به یاد جنگ صفین می‌اندازد که 16 ماه معاویه با حضرت علی (ع) در جنگ بود و در حال شکست بود و در این حالت رو به عمرو عاص کرد و گفت چه کنیم که او گفت من کسانی را می‌شناسم که حضرت علی(ع) را شکست دهند و آن گروه یاران علی(ع) هستند و اگر بتوانیم چیزی از علی بزرگتر را علم کنیم آینها به خاطر ضعف بصیرت علی(ع) را می‌شکنند و همین هم شد.

 

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که دشمن به این نتیجه رسیده که باید مردم ایران که این انقلاب را به پیروزی رساندند کاری کنیم که این انقلاب را از بین ببرند، افزود: این کار فقط با ایجاد فتنه ممکن است و حضرت علی(ع) فتنه را تاریک کننده معنا کرده اند نه تاریکی زیرا فتنه چراغ‌ها را خاموش می‌کند و سبب سردر گمی جامعه می‌شود.

 

وی با بیان این که ما در هر دهه از انقلاب فتنه‌ای را داشته ایم، اظهار داشت: فتنه دهه 80 از همه پیچیده تر بود؛ یکی از سناتورهای آمریکایی در سال 84 می‌گوید ما در ایران نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم ولی به طف خدا این فتنه بر ملا شد و به قول خود آنها در طول 200 روز فتنه دو روز همه چیز را به هم ریخت که روز اول 29 خرداد 88 بود که رهبری آن خطبه ها را خواند و روز دوم آن روزی بود که در نهم دی مردم در حمایت از نظام به خیابان آمدند.

 

هدف دشمن از بین بردن نقط اتصال امت با امام است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمنان سه جمله را به کار می‌برند، افزود: اولین جمله این است که امت بدون امام برای ما هیچ خطری ندارد؛ این جمله را مقام معظم رهبری در سال 53 در مشهد هم فرمودند که امت بدون ولایت حیات ندارد؛ جمله دوم این است که امام بی امت هم هیچ اقتداری ندارد و کاری نمی‌تواند بکند همانطور که 250 سال امامان معصوم(ع) بودند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و جمله سوم این است که امت متصل به امام شکست ندارد و حرف اصلی این است.

 

وی با بیان این که رمز ماندگاری نظام به خاطر پیوند امت با ولایت است، اظهار داشت: آن چیزی که توانست اسلام را نگه دارد بصیرت مردم است که ولایت را تنها نگذاشتند و هزینه ولایت مداری را پرداخت کردند؛ محور همه فتنه ها از بین بردن نقطه اتصال امت به امام است.

 

نفوذ در اندیشه یعنی انقلابیها فکر کنند که مشکلات را تعامل حل می‌شود
حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به فتنه دهه 90 این فتنه را نفوذ دانست و تصریح کرد: نفوذ یعنی رخنه و نفوذ بی درد دشمن در پیکر انقلاب و می‌گویند راهی نیست جز این که افرادی را وارد بکنیم که از درون آسیب بزنیم؛ چهار محور را برای نفوذ باید بدانیم  که اول چیستی نفوذ است که بدانیم نفوذ چیست؛ نفوذ به دو صورت است که یکی نفوذ فیزیکی که افرادی را در مقابل رهبر اُلم می‌کنند و شقاق را از خبرگان شروع کنید و بتوانند رهبری را استیضاح کنند و نفوذ غیر فیزیکی هم این است که نیروهای انقلابی هم به این نتیجه برسند که مبارزه با آمریکا فایده ندارد و حل مشکلات فقط با تعامل ممکن است.

 

وی با بیان این که دشمن بنا ندارد که ما پیشرفت کنیم، گفت: یکی از افراد که مشاور رییس جمهور هم هست کتاب می‌نویسد که استقلال با پیشرفت قابل جمع نیست و اگر پیشرفت می‌خواهید باید بروید سراغ کدخدا و با آنها کنار بیاییم؛ نفوذ متافیزیکی این است که ارزش ها جایش را عوض کند و انقلابیون ما دیگر انقلابی فکر نکنند و این خطر است که برخی می‌خواهند القا کنند که گفتمان مقاومت و نه گفتن به دشمن دیگر جواب نمی دهد و باید گفتمان آشتی را جایگزین آن کنیم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سخن رییس دولت اصلاحات در ایام ریاست جمهوریش که ما با خشونت هم خشونت وار برخورد نمی‌کنیم، اظهار داشت: اسلام این گونه نیست زیرا اسلام قبل از رحمانیت داخلی، خشونت با کفار را تجویز می‌کند و قرآن تبری اش از تولی بیشتر است.

 

وی با بیان این که در سوره مائده بعد از آیه ولایت به تبری می‌پردازد، خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید برخی از ترس ضربه زدن به مذاکره و ارتباط با دشمنان میل پیدا کرده اند و قرآن می گوید برخی پنهانی ارتباط برقرار می کند و در آیه 113 هود می فرماید وابستگی به ظالمان خود آتش است و و در ادامه می گوید اگر دل به کفار بستید دیگر امید یاری خدا را نداشته باشید.

 

جنگ استکبار با ما بر سر مبانی و اصول است نه منافع
حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به این که برخی می‌گویند ما می‌رویم بر سر منافع بحث می‌کنیم و به اصول کاری نداریم، افزود: قران به ما یاد داد که جنگ استکبار با ما بر سر اصول و مبانی و دین ما است و امروز آمده اند اسلام را نابود کنند.

 

وی دومین محور نفوذ را چرایی نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: دشمن مقاصد خود را از نفوذ بیان کرده است و هدف کلانشان این است که نفوذ برای استحاله و استحاله برای سرنگونی و در کنار این هفت هدف عملیاتی هم می‌شمارند مثلا زدن عقبه فکری و اعتقادی اسلام و دوم زدن عقبه اقتدار بخش انقلاب یعنی مردم و سوم زدن عقبه هدایت گری انقلاب یعنی ولایت و چهارم زدن گفتمان انقلاب که مقاومت است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که سومین محور نفوذ چگونگی نفوذ است، ابراز داشت: در بحث چگونگی دو چیز مطرح است؛ اول زمینه ها و دوم راهکارها و در آمریکا معاونت دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه مأموریت اجرایی کردن نفوذ را دارد و شورای عالی امنیت آمریکا مأموریت طراحی نفوذ را دارد و الان 60 مؤسسه رسمی و 100 تشکل به ظاهر غیر دولتی را برای طراحی و اجرای نفوذ در ایران درست کرده اند.

 

نفوذ در حوزه های علمیه در دستور کار دشمن است
وی با بیان این که در سندهای محرمانه لو رفته آمریکا آمده است که باید به فکر اصلاح حوزه‌های علمیه و مساجد هم باشیم، تصریح کرد: زمینه های نفوذ در حوزه را هم بررسی کرده اند و حتی در حد مرجعیت هم فکر کرده اند که چگونه نفوذ کنند و می‌گوید برخی این زمینه ها را دارند و می گوید مرجع‌های اصلاح طلب و کسانی که مانند گذشته فکر نمی‌کنند و حرف از تساوی زن و مرد در همه عرصه ها می‌زنند و در زمینه عملیاتی هم می‌بینیم که در جذب نیرو هم فعالیت دارند و افرادی را که زمینه دارند را جذب می‌کنند.

 

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که گاهی نفوذ به دست کسانی است که نمی‌دانند که دارند در نقشه دشمن بازی می‌کنند، افزود: مسأله چهارم این است که وظیفه ما چیست در برابر فتنه که قرآن به ما یاد داده اولین گام در برابر وسوسه و فتنه گری ها این است که ما باور داشته باشیم که آنها دشمن هستند و دوم دیدن نفوذ است که این وظیفه ما است که باید به مردم گوشزد کنیم.

 

وی با بیان این که دشمن به دنبال این است که کسانی در رأس امور باشند که گفتمان شان گفتمان رفاقت و دوستی و رحمانیت باشد نه گفتمان مقاومت، خاطرنشان کرد: امروز در بین شاخص هایی که ما می خواهیم در مسؤولان مان باشد این است که کسانی را انتخاب کنیم که آمریکا خوشحال نشود./843/پ201/ج

ارسال نظرات