۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۱۰۰۰۳

ادامه تظاهرات «ماه خشم» در بحرین و عربستان

خبرگزاری رسا ـ تظاهرات مردم مناطق مختلف بحرین و شرق عربستان در اعتراض به به اعدام شهید آیت الله نمر باقر النمر ادامه دارد.
ادامه تظاهرات «ماه خشم» در بحرین و عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اهالی القدیح ، مجتمع مسکونی عالی، کرباباد، الدیه، المقشع، دار کلیب، مهزه و مجتمع مسکونی ستره شمالی با برگزاری تظاهرات، جنایت اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

 

در این راهپیمایی ها که با حضور نهادهای فعال انقلابی و اقشار مختلف مردم درحال برگزاری است، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی، جنایات آل سعود را محکوم می کنند.

 

همچنین مردم مقاوم و شهرک مقابه بحرین، به همین مناسبت گردهمایی برگزار کردند.

 

تظاهرات در شهرک الدراز تحت عنوان "تظاهرات خشم" برگزار شد و مردم در خیابانها و میادین این شهرک به تظاهرات پرداختند.

 

شرکت کنندگان در تظاهرات در محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیه الله شیخ نمر شعار دادند و تاکید کردند که خون پاک و مطهر این روحانی پایه های حکومت آل سعود را به لرزه درخواهد آورد.

 

تظاهرکنندگان هنگام رسیدن به خانه شهید مجاهد محمد الشیوخ که با آیه الله نمر بدست آل سعود اعدام شد، "شمع شهادت" روشن کردند.

 

این فعالیتهای اعتراض آمیز درحالی برگزار می شود که وزارت کشور بحرین تهدید کرده است با هرگونه انتقاد به اعدامهای اخیر در عربستان، به شدت برخورد خواهد کرد. تاکنون شماری از فعالان بحرینی به دلیل حمایت از شیخ نمر و انتقاد از جنایت آل سعود، بازداشت شده اند./982/ب103/د

ارسال نظرات